Nagłówek

Aktualności

Wydawca treści

Spotkanie biznesowe z PAIH w Przeworsku

 
Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz Starostwo Powiatowe w Przeworsku zapraszają przedsiębiorców z województwa podkarpackiego na spotkanie pt. “Spotkanie biznesowe z PAIH”. Wydarzenie odbędzie się 28 marca br. w Przeworsku.

W programie spotkania m.in.:

  • przedstawienie oferty skierowanej do przedsiębiorców z sektora MŚP z Podkarpacia,
  • konsultacje z przedstawicielami Zagranicznych Biur Handlowych PAIH - austriackim, włoskim oraz rumuńskim,
  • networking biznesowy,
  • konsultacje z zaproszonymi Instytucjami

Szczegóły pod linkiem: https://www.paih.gov.pl/events/spotkanie-biznesowe-z-paih-w-przeworsku/

Informacje o publikacji dokumentu


Ankieta nt. potrzeb użytkowników portalu EURES

Europejski Urząd ds. Pracy (ELA) zaprasza do uczestnictwa w ankiecie nt. potrzeb użytkowników portalu EURES.

Celem tej ankiety jest zebranie informacji o działaniu portalu EURES, aby ulepszyć jego funkcjonalność. Ankieta została zlecona przez ELA i jest realizowana przez firmę PPMI. Firma PPMI jest niezależną agencją badawczą, wiodącym europejskim ośrodkiem badań i analiz politycznych. Świadczy usługi m.in. dla sfery publicznej.

Zwracamy się z prośbą o wypełnienie przez Państwa poniższej ankiety.

Link do ankiety: https://survey.alchemer.eu/s3/90768606/EURES-Portal-Survey

Wypełnienie ankiety zajmuje około 7 minut. Wszystkie przekazane informacje będą przetwarzane zgodnie z zasadami określonymi w następującym dokumencie: https://ppmi.lt/storage/app/media/docs/information-needs-study/pl-privacy-statementinformation-needs-study.pdf

W ramach podziękowania organizatora  za udział w ankiecie odbędzie się losowanie karty podarunkowej o wartości 100 euro. Wystarczy podać swój adres e-mail na końcu ankiety, aby dołączyć do loterii.

Informacje o publikacji dokumentu


Nabór wniosków o przyznanie środków limitu Krajowego Funduszu Szkoleniowego KFS na sfinasowanie kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców

POWIATOWY URZĄD PRACY W PRZEWORSKU

OGŁASZA KOLEJNY NABÓR WNIOSKÓW O PRZYZNANIE ŚRODKÓW

LIMITU KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS)

NA SFINANSOWANIE KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO

PRACOWNIKÓW I PRACODAWCÓW.

Informujemy, iż w dyspozycji Urzędu pozostają środki limitu z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w wysokości 13 493,94 zł z przeznaczeniem na kształcenie ustawiczne  pracowników
i pracodawców w ramach priorytetów MRPiPS.

Wnioski przyjmowane będą w dniu
 28.03.2025 r. do godziny 14:00

Wnioski o dofinansowanie mogą składać wyłącznie pracodawcy.

Pracodawcą jest jednostka organizacyjna, choćby nie posiadała osobowości prawnej, a także osoba fizyczna, jeżeli zatrudnia pracowników.

Pracownikiem jest osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę.

Osoby pełniące funkcje zarządcze w spółkach są pracownikami, jeśli są zatrudnione w ramach umowy o pracę. Powołanie w skład zarządu spółki nie jest powołaniem z art. 68 § 1 Kodeksu pracy i nie nadaje statusu pracownika. Nie jest pracownikiem prezes zarządu będący jedynym lub większościowym udziałowcem spółki a także osoba współpracująca (małżonek, dzieci własne lub dzieci drugiego małżonka i dzieci przysposobione, rodzice oraz macocha i ojczym pozostający we wspólnym gospodarstwie domowym i współpracujący przy prowadzeniu działalności).

Przy składaniu i rozpatrywaniu wniosków obowiązują przepisy określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie przyznawania środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (Dz. U. 2018 poz. 117), zwane dalej „rozporządzeniem" oraz „Zasady przyznawania środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (…)”, wprowadzone Zarządzeniem Dyrektora PUP, dostępne na stronie internetowej Urzędu.

  Wnioski wraz z wymaganymi złącznikami można składać w formie:

  1. papierowej (osobiście, drogą pocztową, za pośrednictwem kuriera) w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworsku ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk  (decyduje data wpływu wniosku na Dziennik Podawczy) lub
  2. elektronicznej – ePUAP, e-Doreczenia z pominięciem platformy praca.gov.pl (wniosek oraz załączniki powinny być opatrzone: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej lub elektronicznym podpisem osobistym )
  3. Wniosek należy wypełnić oddzielnie dla każdego rodzaju kształcenia, tj.: w sytuacji np. gdy Wnioskodawca ubiega się o więcej niż jeden temat kursu lub kurs i studia podyplomowe, itp. 
  • Wnioski złożone w jakikolwiek inny sposób niż określony w niniejszym komunikacie oraz poza wyznaczonym terminem i godziną nie będą podlegały rozpatrzeniu.
  • Kolejność wpływu wniosku nie ma wpływu na ocenę.
  • Pracodawca wnioskuje o dofinansowanie jeszcze nie rozpoczętej formy kształcenia.
  • Z uwagi na możliwość wystąpienia sytuacji potrzeby uzupełnienia złożonych wniosków, prosi się o ustalanie daty rozpoczęcia kształcenia z wykonawcą, z uwzględnieniem czasu dla Urzędu na rozpatrzenie złożonych wniosków, tj. około 30 dni.

Aby skorzystać ze środków KFS musi zostać spełniony co najmniej jeden z priorytetów:

Priorytet 1:  Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w zawodach określonych jako deficytowe na danym terenie tj. w powiecie czy województwie.

  1. Składając wniosek o dofinansowanie z KFS w ramach tego priorytetu pracodawca powinien wskazać, że wnioskowana forma kształcenia ustawicznego dotyczy zawodu deficytowego na terenie powiatu przeworskiego/województwa podkarpackiego. Oznacza to zawód zidentyfikowany jako deficytowy w oparciu o wyniki „Barometru zawodów-prognozy zapotrzebowania na pracowników 2025" dla powiatu przeworskiego/województwa podkarpackiego.
  2. Wnioskowane kształcenie winno mieć bezpośredni wpływ na wykonywanie obecnych, nowych lub dodatkowych zadań związanych bezpośrednio z kwalifikacjami/ umiejętnościami nabytymi w trakcie kształcenia.
  3. Pracodawca wnioskujący o dofinansowanie kształcenia ustawicznego pracowników zatrudnionych na terenie innego powiatu/województwa, niż siedziba powiatowego urzędu pracy, w którym składany jest wniosek o dofinansowanie, powinien wykazać, że zawód jest deficytowy dla miejsca wykonywania pracy.
  4. Ocenie podlegać będzie uzasadnienie z części 4 wniosku oraz program kształcenia.
  5. Barometr dostępny jest na stronie https://barometrzawodow.pl

Priorytet 2:  Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w związku z zastosowaniem
    w firmach nowych procesów, technologii i narzędzi pracy.

  1. Pracodawca chcący skorzystać ze środków KFS w ramach wyżej wymienionego priorytetu musi udowodnić, że w ciągu jednego roku przed złożeniem wniosku bądź w ciągu trzech miesięcy po jego złożeniu zostały/ zostaną zakupione nowe maszyny i narzędzia, bądź zostały/ będą wdrożone nowe procesy, technologie i systemy, a osoby objęte kształceniem ustawicznym będą wykonywać nowe zadania związane z wprowadzonymi /planowanymi do wprowadzenia zmianami.
  2. Decyzja o uwzględnieniu wniosku złożonego w ramach priorytetu 2 zostanie podjęta na podstawie jakiegokolwiek wiarygodnego dokumentu dostarczonego przez wnioskodawcę, np. kopii dokumentu zakupu, decyzji dyrektora/ zarządu o wprowadzeniu norm ISO, itp. oraz logicznego  i wiarygodnego uzasadnienia.
  3. Wsparciem kształcenia ustawicznego w ramach priorytetu nr 2 można objąć jedynie osobę, która
    w ramach wykonywania swoich zadań zawodowych/ na stanowisku pracy korzysta lub będzie korzystała z nowych technologii i narzędzi pracy lub która wymaga nabycia nowych kompetencji niezbędnych do wykonywania pracy w związku z wdrożeniem nowego procesu.
  4. Wnioskodawca powinien do wniosku dołączyć oświadczenie, że potencjalny uczestnik szkolenia spełnia warunki dostępu do priorytetu (wzór oświadczenia Wnioskodawcy dotyczący priorytetu nr 2 - do pobrania we wzorach oświadczeń).

Priorytet 3:  Wsparcie kształcenia ustawicznego pracodawców i ich pracowników zgodnie
                            z potrzebami szkoleniowymi, które pojawiły się na terenach dotkniętych przez
                            powódź we wrześniu 2024 roku.

  1. Priorytet ten dotyczy pracodawców prowadzących działalność na terenach, na których obowiązuje rozporządzenie Rady Ministrów z 16 września 2024 roku w sprawie wykazu gmin, w których są stosowane szczególne rozwiązania związane z usuwaniem skutków powodzi z września 2024 roku, oraz rozwiązań stosowanych na ich terenie (Dz. U. 2024, poz. 1859).
  2. W/w rozporządzenie dotyczy gmin położonych na terenie województwa:
  • dolnośląskiego
  • lubuskiego
  • opolskiego
  • śląskiego
  1. Dofinansowane formy kształcenia ustawicznego mają wspomagać wprowadzenie zmian umożliwiających utrzymanie się na rynku czy pozwalających uniknąć zwolnień czy wręcz zatrudnić nowych pracowników.
  2. Warunkiem skorzystania ze środków jest prowadzenie działalności na terenie gminy z wykazu oraz oświadczenie pracodawcy o konieczności nabycia nowych umiejętności czy kwalifikacji w związku
    z rozszerzeniem/ przekwalifikowaniem obszaru działalności firmy związanych bezpośrednio ze skutkami powodzi z września 2024 r.

Priorytet 4:  Poprawa zarządzania i komunikacji w firmie w oparciu o zasady przeciwdziałania
                        dyskryminacji i mobbingowi, rozwoju dialogu społecznego, partycypacji
                        pracowniczej i wspierania integracji w miejscu pracy.

  1. Szkolenia powinny zawierać tematykę związaną z mobbingiem i dyskryminacją w miejscu pracy, promowaniem bezpiecznego i wspierającego środowiska pracy, wdrażania procedur przeciwdziałania
    i reagowania na przypadki nieprawidłowości a także zasad funkcjonowania rad pracowniczych zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2006r. o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji (Dz.U. 79 poz. 550).
  2. Ocenie podlegać będzie uzasadnienie z części 4 wniosku oraz program kształcenia.

Priorytet 5:  Promowanie i wspieranie zdrowia psychicznego oraz tworzenie przyjaznych
                         środowisk pracy poprzez m.in. szkolenie z zakresu zarządzania wiekiem,
                         radzenia sobie ze stresem, pozytywnej psychologii, dobrostanu psychicznego
                         oraz budowania zdrowej i różnorodnej kultury organizacyjnej.

  1. Priorytet ten oferuje wsparcie w zakresie poprawy szeroko pojętego zdrowia psychicznego w tym również szkolenia z zakresu działań go wspierających np. organizacji pracy (kursy z niestandardowych elastycznych form pracy).
  2. Szkolenia dotyczące promowania i wspierania zdrowia psychicznego oraz tworzenie przyjaznych środowisk pracy powinny obejmować szeroki zakres tematów, które pomagają zarówno menadżerom jak i pracownikom tworzyć zdrowe, wspierające i produktywne miejsca pracy taki jak:
  • rola pracodawcy w wspieraniu zdrowia psychicznego,
  • przyczyny i skutki stresu zawodowego, wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z nimi,
  • skuteczna komunikacja w zespole,
  • różnorodność w miejscu pracy, integracja pracowników wywodzących się z różnych grup pokoleniowych,
  • promowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. 
  1. Ocenie podlegać będzie uzasadnienie z części 4 wniosku oraz program kształcenia.

Priorytet 6: Wsparcie cudzoziemców, w szczególności w zakresie zdobywania wiedzy
                       na temat polskiego prawa pracy i integracji tych osób na rynku pracy.

  1. W ramach tego priorytetu może być finansowane kształcenie wyłącznie cudzoziemców.
  2. Wśród specyficznych potrzeb pracowników cudzoziemskich wskazać można w szczególności:
  • doskonalenie znajomości języka polskiego oraz innych niezbędnych do pracy języków,
    w szczególności w kontekście słownictwa specyficznego dla danego lub branży,
  • doskonalenie wiedzy z zakresu specyfiki polskich i unijnych regulacji dotyczących wykonywania określonego zawodu a także rozwój miękkich kompetencji uwzględniających konieczność dostosowania się do kultury organizacyjnej polskich przedsiębiorstw i innych podmiotów zatrudniających cudzoziemców.
  1. Warunkiem skorzystania ze środków priorytetu jest oświadczenie Wnioskodawcy o spełnieniu warunku dostępu do priorytetu (wzór oświadczenia Wnioskodawcy dotyczący priorytetu nr 6 - do pobrania we wzorach oświadczeń).

Priorytet 7:  Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji niezbędnych w sektorze usług
                zdrowotnych i opiekuńczych.

  1. Dostępność do ww. priorytetu ma  Pracodawca posiadający PKD w Sekcji Q tj. Opieka zdrowotna
    i pomoc społeczna w działach 86 – Opieka zdrowotna, 87 – Pomoc społeczna z zakwaterowaniem,
    88 – Pomoc społeczna bez zakwaterowania.
  2. W ramach KFS nie można finansować tych samych szkoleń, na które przeznaczone są inne środki publiczne np. specjalizacje pielęgniarek i położnych.
  3. Warunkiem skorzystania ze środków priorytetu jest oświadczenie Pracodawcy o konieczności odbycia wnioskowanego kształcenia lub nabycia określonych umiejętności z zakresu usług zdrowotnych
    i opiekuńczych
     (wzór oświadczenia Wnioskodawcy dotyczący priorytetu nr 7 - do pobrania we wzorach oświadczeń).

  Priorytet 8: Rozwój umiejętności cyfrowych.

  1. Pracodawca wnioskujący o dofinansowanie podniesienia kompetencji cyfrowych w ramach ww. priorytetu, powinien wykazać w uzasadnieniu, że posiadanie konkretnych umiejętności cyfrowych, które objęte są tematyką wnioskowanego szkolenia, jest powiązane z pracą wykonywaną przez osobę kierowaną na szkolenie. Pracodawca w uzasadnieniu wskazuje potrzebę nabycia nowych umiejętności.
  2. W przypadku niniejszego priorytetu należy również pamiętać, że w obszarze kompetencji cyfrowych
       granica pomiędzy szkoleniami zawodowymi a tzw. miękkimi nie jest jednoznaczna. Kompetencje cyfrowe obejmują również zagadnienia związane z komunikowaniem się, umiejętnościami korzystania
    z mediów, umiejętnościami wyszukiwania i korzystania z różnego typu danych w formie elektronicznej czy cyberbezpieczeństwem.
  3. Ocenie podlegać będzie uzasadnienie z części 4 wniosku oraz program kształcenia.

Priorytet nr 9: – Wsparcie rozwoju umiejętności związanych z transformacją energetyczną;

  1. Transformacja energetyczna w Polsce ma oznaczać rozwój i przebudowę polskiej energetyki zgodnie
    z celami polityki klimatyczno-energetycznej opierającej się na trzech filarach:
  • dekarbonizacja – czyli redukcja gazów cieplarnianych i rozwój OZE,
  • decentralizacja – odejście od dużych elektrowni na rzecz rozproszonych odnawialnych źródeł energii o mniejszej mocy,
  • digitalizacja – postawienie na infrastrukturę informatyczną.
  1. Priorytet adresowany jest do pracodawców, którzy chcą przyczynić się do realizacji w/w celów transformacji, np. przejść z energetyki tradycyjnej, np. węglowej, do bardziej przyjaznych środowisku źródeł energii np. wiatraków lub farm fotowoltaicznych.
  2. Ocenie podlegać będzie uzasadnienie z części 4 wniosku oraz program kształcenia.

Wysokość wsparcia KFS:

  • 100% kosztów kształcenia ustawicznego, nie więcej jednak niż 300% przeciętnego wynagrodzenia w danym roku na jednego pracownika jeżeli należy do grupy mikroprzedsiębiorców
  • 80% kosztów kształcenia ustawicznego, nie więcej jednak niż 300% przeciętnego wynagrodzenia w danym roku na jednego pracownika – jeżeli nie należy do grupy mikroprzedsiębiorców

Przy rozpatrywaniu wniosków starosta uwzględnia:

  1. Zgodność dofinansowywanych działań z ustalonymi priorytetami  wydatkowania środków KFS na dany rok.
  2. Zgodność kompetencji nabywanych przez uczestników kształcenia ustawicznego z potrzebami lokalnego lub regionalnego rynku pracy.
  3. Koszty usługi kształcenia ustawicznego wskazanego do sfinansowania ze środków KFS
    w porównaniu z kosztami podobnych usług dostępnych na rynku.
  4. Posiadanie przez realizatora planowanej usługi kształcenia ustawicznego finansowanej ze środków KFS certyfikatów jakości oferowanych usług kształcenia ustawicznego.
  5. W przypadku kursów – posiadanie przez realizatora planowanej usługi kształcenia ustawicznego dokumentu, na podstawie którego prowadzi on pozaszkolne formy kształcenia ustawicznego.
  6. Plany dotyczące dalszego zatrudnienia osób, które będą objęte kształceniem ustawicznym finansowanym ze środków KFS.
  7. Dostępność środków KFS.

UWAGA!  

  1. W przypadku jednostek organizacyjnych powiatu/gminy/miasta, kiedy wśród uczestników danego rodzaju działania znajduje się między innymi przełożony jednostki (Dyrektor/Wójt/Burmistrz), wniosek o dofinansowanie kształcenia ustawicznego powinien podpisać dodatkowo przedstawiciel organu założycielskiego (Starosta/Przewodniczący Rady Powiatu/Gminy/Miasta).
  2. Środki KFS muszą zostać wydane i rozliczone do 15.12.2025 roku.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE NA TEMAT KFS

UDZIELANE SĄ POD NUMEREM TELEFONU

16 648 8428 WEW 35

Załączniki

Wniosek KFS 2025
Wniosek KFS 2025.doc 452 KB
Oświadczenie do priorytetu nr 2
Oświadczenie do priorytetu nr 2.doc 226 KB
Oświadczenie do priorytetu nr 6
Oświadczenie do priorytetu nr 6.doc 226 KB
Oświadczenie do priorytetu nr 7
Oświadczenie do priorytetu nr 7.doc 223 KB
zał. 4 Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
zał. 4 Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.pdf 237 KB
Zacznik. nr 6 do wniosku KFS - Program
Zacznik. nr 6 do wniosku KFS - Program.doc 73 KB
Załącznik nr 7 do wniosku KFS -Pełnomocnictwo
Załącznik nr 7 do wniosku KFS -Pełnomocnictwo.doc 36 KB
Wykaz zawodów deficytowych na 2025 r
Wykaz zawodów deficytowych na 2025 r.doc 29 KB
Zasady KFS 2025
Zasady KFS 2025.pdf 14768 KB
Informacje o publikacji dokumentu


Informacja o wysokości środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przewidzianych na realizację zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych bezrobotnych i poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu

POWIATOWY URZĄD PRACY w Przeworsku informuje,

iż zgodnie z art. 35a ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych podział środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na rok 2025  został zatwierdzony uchwałą nr XIII/115/25 Rady Powiatu Przeworskiego z dnia 18.03.2025 r.
 

W RAMACH DOSTĘPNYCH ŚRODKÓW REALIZOWANE BĘDĄ:

  • staże dla osób niepełnosprawnych zarejestrowanych jako poszukujące pracy niepozostające w zatrudnieniu
  • prace interwencyjne dla osób niepełnosprawnych zarejestrowanych jako poszukujące pracy niepozostające w zatrudnieniu 
  • środki na podjęcie działalności gospodarczej dla osób niepełnosprawnych zarejestrowanych jako bezrobotne lub poszukujące pracy niepozostające w zatrudnieniu  
  • środki na zwrot pracodawcy kosztów wyposażenia stanowiska pracy osobie niepełnosprawnej.


Łączna kwota przeznaczona na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej osób niepełnosprawnych w 2025 r. wynosi 370 000,00 zł.
 
Wnioski prosimy składać w siedzibie PUP przy ul. Jagiellońskiej 10 w sekretariacie Urzędu V piętro – pok. 516. W przypadku pytań prosimy o kontakt tel. 16 648 84 28 wew. 25.

Druki wniosków dostępne są w siedzibie urzędu - pokój nr 512  - lub na stronie internetowej urzędu https://przeworsk.praca.gov.pl/dokumenty-do-pobrania

Informacje o publikacji dokumentu


Zaproszenie do składania ofert szkoleniowych pn. Szkolenie z zakresu uprawnień SEP G1 + pomiary z egzaminami kwalifikacyjnymi w zakresie eksploatacji (E) oraz dozoru (D) dla 1 osoby

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT SZKOLENIOWYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
w związku organizacją szkolenia indywidualnego

zaprasza

instytucje szkoleniowe, posiadające aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego dla siedziby instytucji szkoleniowej, do składania ofert na organizację następującego szkolenia:

„Szkolenie z zakresu uprawnień SEP G1 + pomiary

z egzaminami kwalifikacyjnymi w zakresie eksploatacji (E) oraz dozoru (D)”

dla 1 osoby

Warunki realizacji szkolenia

Zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2025 poz. 214) oferty szkoleniowe winny być sporządzone wg załączonego wzoru – Oferta szkoleniowa zgodnie z warunkami realizacji zamówienia i złożone do dnia 04.03.2025 r. do godz. 15:30:

  • osobiście w sekretariacie,  pokoju 516, V piętro w budynku przy ul. Jagiellońskiej 10 w Przeworsku;
  • lub drogą elektroniczną – ePUAP, e-Doręczenia (wniosek oraz załączniki powinny być opatrzone: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej lub elektronicznym podpisem osobistym);

Dokumenty winny być opieczętowane i podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli dokumenty są podpisane przez osoby inne niż to wynika z dokumentów rejestrowych – należy przedłożyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub jego odpis uwierzytelniony przez osobę uprawnioną).
W przypadku przedkładania kserokopii dokumentów, Urząd zastrzega sobie prawo do żądania do wglądu oryginałów dokumentów.

Jednocześnie informujemy, że złożenie oferty nie będzie wiązało stron oraz,
że w trakcie oceny ofert możemy zwracać się o dodatkowe informacje niezbędne przy dokonywaniu oceny.

Przedłożone oferty będą podstawą do podjęcia decyzji o wyborze instytucji do przeprowadzenia szkolenia. Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany spośród wszystkich ofert szkoleniowych, które wpłynął w wyznaczonym terminie i spełnią wymagania formalno - prawne.

Ocena merytoryczna przeprowadzona zostanie w oparciu o Kryteria wyboru instytucji szkoleniowej, stanowiące załącznik do niniejszego zaproszenia, które są również zamieszczone na stronie internetowej Urzędu: https://przeworsk.praca.gov.pl/. – dokumenty do pobrania.

Oferty niezgodne z przedmiotem zamówienia, niezgodne ze wzorem lub złożone po terminie, nie będą podlegały ocenie.

Ocena będzie ważna przez okres trzech miesięcy od daty jej dokonania.

W przypadku pytań prosimy o kontakt tel. 16 648 84 28 wew. 35

Załączniki

0 Formularz oferty
0 Formularz oferty.doc 67 KB
1 Program szkolenia
1 Program szkolenia.doc 64 KB
2 Harmonogram szkolenia
2 Harmonogram szkolenia.doc 34 KB
3 Wykaz doświadczenia
3 Wykaz doświadczenia.doc 28 KB
4 Wykaz kadry dydaktycznej
4 Wykaz kadry dydaktycznej.doc 47 KB
5 Wykaz dysponowanym potencjałem technicznym
5 Wykaz dysponowanym potencjałem technicznym.doc 27 KB
6 UMOWA POWIERZENIA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
6 UMOWA POWIERZENIA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.docx 26 KB
6 Wzór umowy
6 Wzór umowy.doc 106 KB
7 Klauzula informacyjna PUP Przeworsk - instytucja - szkolenia
7 Klauzula informacyjna PUP Przeworsk - instytucja - szkolenia.docx 19 KB
8 Oświadczenie PUP Przeworsk - instytucja - szkolenia
8 Oświadczenie PUP Przeworsk - instytucja - szkolenia.doc 13 KB
13 Oświadczenie o braku istnienia wykluczeń powiążań z biaorusia i rosją
13 Oświadczenie o braku istnienia wykluczeń powiążań z biaorusia i rosją.docx 22 KB
Warunki realizacji zawmówienia - G1
Warunki realizacji zawmówienia - G1.doc 83 KB
Ocena poszczególnych kryteriów wyboru instytucji szkoleniowej
Ocena poszczególnych kryteriów wyboru instytucji szkoleniowej.doc 33 KB
Informacje o publikacji dokumentu


Informacaja o zakończeniu naboru

Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku zakończył nabór na :

  • jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej
  • refundacje kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy

Złożone wnioski podlegały ocenie komisji, działającej zgodnie z obowiązującą Ustawą o promocji zatrudnienia, Rozporządzeniem regulującym finansowanie dotacji i doposażeń oraz Regulaminem działania komisji powołanej do rozpatrywania wniosków dotyczących powyższych form.

Na dotacje na podjęcie działalności gospodarczej wpłynęło łącznie 65 wniosków, spośród których 53 uzyskało minimum 12 punktów, co dało pozytywną ocenę Komisji. Ze względu na ograniczone środki finansowe po utworzeniu listy rankingowej do realizacji wyłoniono 20 wniosków, które zakwalifikowano do dofinansowania na łączną kwotę 837 562,56 zł.

O doposażenie stanowisk pracy ubiegało się 39 wnioskodawców, spośród których 31 uzyskało minimum 10 punktów, co dało pozytywną ocenę Komisji. Ze względu na ograniczone środki finansowe po utworzeniu listy rankingowej do realizacji wyłoniono 22 wnioski, które zakwalifikowano do dofinansowania na łączną kwotę  941 373,00 zł.

Informacje o kolejnych naborach zostaną umieszczone na stronie internetowej Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku  https://przeworsk.praca.gov.pl/

Informacje o publikacji dokumentu


Zaproszenie do składania ofert szkoleniowych pn. Prawo jazdy kat. C +E z egzaminem dla 1 osoby

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT SZKOLENIOWYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
w związku organizacją szkolenia indywidualnego

zaprasza

instytucje szkoleniowe, posiadające aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego dla siedziby instytucji szkoleniowej, do składania ofert na organizację następującego szkolenia:

„Prawo jazdy kat. C +E” z egzaminem

dla 1 osoby

Warunki realizacji szkolenia

Zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 475 z późń. zm.) oferty szkoleniowe winny być sporządzone wg załączonego wzoru – Oferta szkoleniowa zgodnie z warunkami realizacji zamówienia i złożone do dnia 21.02.2025 r. do godz. 14:30:

  • osobiście w sekretariacie,  pokoju 516, V piętro w budynku przy ul. Jagiellońskiej 10 w Przeworsku;
  • lub drogą elektroniczną – ePUAP, e-Doręczenia (wniosek oraz załączniki powinny być opatrzone: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej lub podpisem osobistym);

Dokumenty winny być opieczętowane i podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli dokumenty są podpisane przez osoby inne niż to wynika z dokumentów rejestrowych – należy przedłożyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub jego odpis uwierzytelniony przez osobę uprawnioną). W przypadku przedkładania kserokopii dokumentów, Urząd zastrzega sobie prawo do żądania do wglądu oryginałów dokumentów.

Jednocześnie informujemy, że złożenie oferty nie będzie wiązało stron oraz, że w trakcie oceny ofert możemy zwracać się o dodatkowe informacje niezbędne przy dokonywaniu oceny.

Przedłożone oferty będą podstawą do podjęcia decyzji o wyborze instytucji do przeprowadzenia szkolenia. Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany spośród wszystkich ofert szkoleniowych, które wpłynął w wyznaczonym terminie i spełnią wymagania formalno - prawne.

Ocena merytoryczna przeprowadzona zostanie w oparciu o Kryteria wyboru instytucji szkoleniowej, stanowiące załącznik do niniejszego zaproszenia, które są również zamieszczone na stronie internetowej Urzędu: https://przeworsk.praca.gov.pl/. – dokumenty do pobrania.

Oferty niezgodne z przedmiotem zamówienia, niezgodne ze wzorem lub złożone po terminie, nie będą podlegały ocenie.

Ocena będzie ważna przez okres trzech miesięcy od daty jej dokonania.

W przypadku pytań prosimy o kontakt tel. 16 648 84 28 wew. 35

Załączniki

0 Formularz oferty
0 Formularz oferty.doc 67 KB
1 Program szkolenia
1 Program szkolenia.doc 64 KB
2 Harmonogram szkolenia
2 Harmonogram szkolenia.doc 34 KB
3 Wykaz doświadczenia
3 Wykaz doświadczenia.doc 28 KB
4 Wykaz kadry dydaktycznej
4 Wykaz kadry dydaktycznej.doc 47 KB
5 Wykaz dysponowanym potencjałem technicznym
5 Wykaz dysponowanym potencjałem technicznym.doc 27 KB
6 Wzór umowy
6 Wzór umowy.doc 106 KB
7 Klauzula informacyjna PUP Przeworsk - instytucja - szkolenia
7 Klauzula informacyjna PUP Przeworsk - instytucja - szkolenia.docx 19 KB
8 Oświadczenie PUP Przeworsk - instytucja - szkolenia
8 Oświadczenie PUP Przeworsk - instytucja - szkolenia.docx 13 KB
13 Oświadczenie o braku istnienia wykluczeń powiążań z biaorusia i rosją
13 Oświadczenie o braku istnienia wykluczeń powiążań z biaorusia i rosją.docx 22 KB
Ocena poszczególnych kryteriów wyboru instytucji szkoleniowej
Ocena poszczególnych kryteriów wyboru instytucji szkoleniowej.doc 33 KB
Warunki realizacji zawmówienia - Prawo jazdy kat. C, C+E wraz z KWP
Warunki realizacji zawmówienia - Prawo jazdy kat. C, C+E wraz z KWP.doc 77 KB
Informacje o publikacji dokumentu


Zaproszenie do składania ofert szkoleniowych pn. Szkolenie z zakresu uprawnień SEP G1 + pomiary z egzaminami kwalifikacyjnymi w zakresie eksploatacji (E) oraz dozoru (D) dla 1 osoby

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT SZKOLENIOWYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
w związku organizacją szkolenia indywidualnego

zaprasza

instytucje szkoleniowe, posiadające aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego dla siedziby instytucji szkoleniowej, do składania ofert na organizację następującego szkolenia:

„Szkolenie z zakresu uprawnień SEP G1 + pomiary

z egzaminami kwalifikacyjnymi w zakresie eksploatacji (E) oraz dozoru (D)”

dla 1 osoby

Warunki realizacji szkolenia

Zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 475 z późń. zm.) oferty szkoleniowe winny być sporządzone wg załączonego wzoru – Oferta szkoleniowa zgodnie z warunkami realizacji zamówienia i złożone do dnia 20.02.2025 r. do godz. 15:00:

  • osobiście w sekretariacie,  pokoju 516, V piętro w budynku przy ul. Jagiellońskiej 10 w Przeworsku;
  • lub drogą elektroniczną – ePUAP, e-Doręczenia (wniosek oraz załączniki powinny być opatrzone: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej lub elektronicznym podpisem osobistym);

Dokumenty winny być opieczętowane i podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli dokumenty są podpisane przez osoby inne niż to wynika z dokumentów rejestrowych – należy przedłożyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub jego odpis uwierzytelniony przez osobę uprawnioną).
W przypadku przedkładania kserokopii dokumentów, Urząd zastrzega sobie prawo do żądania do wglądu oryginałów dokumentów.

Jednocześnie informujemy, że złożenie oferty nie będzie wiązało stron oraz,
że w trakcie oceny ofert możemy zwracać się o dodatkowe informacje niezbędne przy dokonywaniu oceny.

Przedłożone oferty będą podstawą do podjęcia decyzji o wyborze instytucji do przeprowadzenia szkolenia. Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany spośród wszystkich ofert szkoleniowych, które wpłynął w wyznaczonym terminie i spełnią wymagania formalno - prawne.

Ocena merytoryczna przeprowadzona zostanie w oparciu o Kryteria wyboru instytucji szkoleniowej, stanowiące załącznik do niniejszego zaproszenia, które są również zamieszczone na stronie internetowej Urzędu: https://przeworsk.praca.gov.pl/. – dokumenty do pobrania.

Oferty niezgodne z przedmiotem zamówienia, niezgodne ze wzorem lub złożone po terminie, nie będą podlegały ocenie.

Ocena będzie ważna przez okres trzech miesięcy od daty jej dokonania.

W przypadku pytań prosimy o kontakt tel. 16 648 84 28 wew. 35

Załączniki

0 Formularz oferty
0 Formularz oferty.doc 67 KB
1 Program szkolenia
1 Program szkolenia.doc 64 KB
2 Harmonogram szkolenia
2 Harmonogram szkolenia.doc 34 KB
3 Wykaz doświadczenia
3 Wykaz doświadczenia.doc 28 KB
4 Wykaz kadry dydaktycznej
4 Wykaz kadry dydaktycznej.doc 47 KB
5 Wykaz dysponowanym potencjałem technicznym
5 Wykaz dysponowanym potencjałem technicznym.doc 27 KB
6 UMOWA POWIERZENIA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
6 UMOWA POWIERZENIA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.docx 26 KB
7 Klauzula informacyjna PUP Przeworsk - instytucja - szkolenia
7 Klauzula informacyjna PUP Przeworsk - instytucja - szkolenia.docx 19 KB
8 Oświadczenie PUP Przeworsk - instytucja - szkolenia
8 Oświadczenie PUP Przeworsk - instytucja - szkolenia.doc 13 KB
13 Oświadczenie o braku istnienia wykluczeń powiążań z biaorusia i rosją
13 Oświadczenie o braku istnienia wykluczeń powiążań z biaorusia i rosją.docx 22 KB
Warunki realizacji zawmówienia - G1, G2, G3
Warunki realizacji zawmówienia - G1, G2, G3.doc 87 KB
Ocena poszczególnych kryteriów wyboru instytucji szkoleniowej
Ocena poszczególnych kryteriów wyboru instytucji szkoleniowej.doc 33 KB
Informacje o publikacji dokumentu


Zaproszenie do składania ofert szkoleniowych pn. Operator – programista CNC dla 1 osoby

Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
w związku organizacją szkolenia indywidualnego

zaprasza

instytucje szkoleniowe, posiadające aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego dla siedziby instytucji szkoleniowej, do składania ofert na organizację następującego szkolenia:

„Operator – programista CNC”

dla 1 osoby

Warunki realizacji szkolenia

Zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 475 z późń. zm.) oferty szkoleniowe winny być sporządzone wg załączonego wzoru – Oferta szkoleniowa zgodnie z warunkami realizacji zamówienia i złożone do dnia 10.02.2025 r. do godz. 15:00:

  • osobiście w sekretariacie,  pokoju 516, V piętro w budynku przy ul. Jagiellońskiej 10 w Przeworsku;
  • lub drogą elektroniczną – ePUAP, e-Doręczenia (wniosek oraz załączniki powinny być opatrzone: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej lub elektronicznym podpisem osobistym);

Dokumenty winny być opieczętowane i podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli dokumenty są podpisane przez osoby inne niż to wynika z dokumentów rejestrowych – należy przedłożyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub jego odpis uwierzytelniony przez osobę uprawnioną).
W przypadku przedkładania kserokopii dokumentów, Urząd zastrzega sobie prawo do żądania do wglądu oryginałów dokumentów.

Jednocześnie informujemy, że złożenie oferty nie będzie wiązało stron oraz, że w trakcie oceny ofert możemy zwracać się o dodatkowe informacje niezbędne przy dokonywaniu oceny.

Przedłożone oferty będą podstawą do podjęcia decyzji o wyborze instytucji do przeprowadzenia szkolenia. Wybór instytucji szkoleniowej będzie dokonywany spośród wszystkich ofert szkoleniowych, które wpłynął w wyznaczonym terminie i spełnią wymagania formalno - prawne.

Ocena merytoryczna przeprowadzona zostanie w oparciu o Kryteria wyboru instytucji szkoleniowej, stanowiące załącznik do niniejszego zaproszenia, które są również zamieszczone na stronie internetowej Urzędu: https://przeworsk.praca.gov.pl/. – dokumenty do pobrania.

Oferty niezgodne z przedmiotem zamówienia, niezgodne ze wzorem lub złożone po terminie, nie będą podlegały ocenie.

Ocena będzie ważna przez okres trzech miesięcy od daty jej dokonania.

W przypadku pytań prosimy o kontakt tel. 16 648 84 28 wew. 35

Załączniki

0 Formularz oferty
0 Formularz oferty.doc 67 KB
1 Program szkolenia
1 Program szkolenia.doc 64 KB
2 Harmonogram szkolenia
2 Harmonogram szkolenia.doc 34 KB
3 Wykaz doświadczenia
3 Wykaz doświadczenia.doc 28 KB
4 Wykaz kadry dydaktycznej
4 Wykaz kadry dydaktycznej.doc 47 KB
5 Wykaz dysponowanym potencjałem technicznym
5 Wykaz dysponowanym potencjałem technicznym.doc 27 KB
6 Wzór umowy
6 Wzór umowy.doc 106 KB
7 Klauzula informacyjna PUP Przeworsk - instytucja - szkolenia
7 Klauzula informacyjna PUP Przeworsk - instytucja - szkolenia.docx 19 KB
8 Oświadczenie PUP Przeworsk - instytucja - szkolenia
8 Oświadczenie PUP Przeworsk - instytucja - szkolenia.docx 13 KB
8 Oświadczenie PUP Przeworsk - instytucja - szkolenia
8 Oświadczenie PUP Przeworsk - instytucja - szkolenia.docx 13 KB
Warunki realizacji zawmówienia - CNC
Warunki realizacji zawmówienia - CNC.doc 80 KB
Ocena poszczególnych kryteriów wyboru instytucji szkoleniowej
Ocena poszczególnych kryteriów wyboru instytucji szkoleniowej.doc 33 KB
Ocena poszczególnych kryteriów wyboru instytucji szkoleniowej
Ocena poszczególnych kryteriów wyboru instytucji szkoleniowej.doc 33 KB
6 UMOWA POWIERZENIA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
6 UMOWA POWIERZENIA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.docx 26 KB
Informacje o publikacji dokumentu


Informacja w sprawie działań na rzecz zwialnianych pracowników z BRW O/Przeworsk

Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku w dniu 17 stycznia br. otrzymał pismo informujące o zamiarze przeprowadzenia zwolnienia grupowego przez Spółkę Black Red White S. A. w Biłgoraju Oddział w Przeworsku. Pan Adam Zabłocki - Dyrektor PUP w Przeworsku, monitoruje sytuację oraz podejmuje działania mające na celu rozpoznanie potrzeb, wsparcie w zakresie informacji oraz zaplanowanie działań.
Zorganizowane zostały spotkania z Dyrektorem Oddziału Spółki oraz pracownikami Black Red White w Przeworsku, podczas których przedstawiono możliwe formy aktywizacji zawodowej, tj. subsydiowanego zatrudnienia i przekwalifikowania oraz zasady rejestracji po zakończeniu zatrudnienia. PUP w Przeworsku przekazał Dyrektorowi BRW informacje o firmach, które wyraziły chęć zatrudnienia zwalnianych pracowników.

Ponadto, pracownik tut. Urzędu w wyznaczonych godzinach, w siedzibie zakładu będzie do dyspozycji osób przewidzianych do zwolnienia udzielając im potrzebnych informacji.
          Dyrektor zapewnił, że PUP podejmie wszelkie możliwe działania, aby złagodzić skutki zwolnień na lokalnym rynku pracy i wesprzeć osoby poszukujące nowego zatrudnienia.

Informacje o publikacji dokumentu


Menu nawigacji