Aktualności

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT SZKOLENIOWYCH - „Fryzjer męski - Barber”

  Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku działając na podstawie Zarządzenia Nr 29/2025 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w  Przeworsku z dnia 24.06.2025 r.
w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej kwoty o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP

zaprasza

instytucje szkoleniowe, posiadające aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego dla siedziby instytucji szkoleniowej (stosowniedo  art. 459 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz.U. z 2025r. poz. 620), do składania ofert na organizację następującego szkolenia:

„Fryzjer męski - Barber”

dla 1 osoby

Warunki realizacji szkolenia

Oferty szkoleniowe winny być sporządzone wg załączonego wzoru – Oferta szkoleniowa wraz z załącznikami - zgodnie z warunkami realizacji zamówienia i złożone do dnia 21.08.2025 r. do godz. 15:00. Dopuszcza się składanie ofert szkoleniowych

  • w formie papierowej (osobiście, drogą pocztową, za pośrednictwem kuriera)
    w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworsku w sekretariacie - pokoju 516 (V piętro) ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk  (decyduje data i godzina wpływu wniosku na dziennik podawczy) lub e-mail (skan) z zastrzeżeniem,  iż oryginał oferty niezwłocznie zostanie dostarczony do Urzędu
  • lub drogą elektroniczną – ePUAP (wniosek oraz załączniki powinny być opatrzone: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej).

Dokumenty winny być opieczętowane i podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli dokumenty są podpisane przez osoby inne niż to wynika z dokumentów rejestrowych – należy przedłożyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub jego odpis uwierzytelniony przez osobę uprawnioną).
W przypadku przedkładania kserokopii dokumentów, Urząd zastrzega sobie prawo do żądania do wglądu oryginałów dokumentów.

Jednocześnie informujemy, że złożenie oferty nie będzie wiązało stron oraz,
że w trakcie oceny ofert możemy zwracać się o dodatkowe informacje niezbędne przy dokonywaniu oceny.

Prawidłowo złożone oferty szkoleniowe zostaną ocenione zgodnie z Zarządzeniem Nr 31/2025 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku z dnia 24 czerwca 2025 r.w sprawie wprowadzenia Ogólnych kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworsku - zamieszczone na stronie internetowej Urzędu: https://przeworsk.praca.gov.pl/. – dokumenty do pobrania.

Oferty niezgodne z przedmiotem zamówienia, niezgodne ze wzorem lub złożone po terminie, nie będą podlegały ocenie.

Ocena będzie ważna przez okres trzech miesięcy od daty jej dokonania.

W przypadku pytań prosimy o kontakt tel. 16 648 84 28 wew. 35

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Informujemy, że 14.08.2025 r. Urząd pracuje do godz. 14:30

Logo Urzędu Pracy

 

Informujemy, że w dniu 14.08.2025 r. (czwartek)

 Powiatowy Urzą Pracy w Przeworsku

pracuje do godziny 14.30.

Informacje o publikacji dokumentu


KOLEJNY NABÓR WNIOSKÓW O PRZYZNANIE ŚRODKÓW Z REZERWY KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS) NA SFINANSOWANIE KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO PRACOWNIKÓW I PRACODAWCÓW

POWIATOWY URZĄD PRACY W PRZEWORSKU

OGŁASZA KOLEJNY NABÓR WNIOSKÓW O PRZYZNANIE ŚRODKÓW

Z REZERWY KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS)

NA SFINANSOWANIE KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO

PRACOWNIKÓW I PRACODAWCÓW.

Dostępne środki rezerwy KFS – 167 672,00 zł.

Wnioski przyjmowane będą w dniach
od 20.08.2025 r. do 22.08.2025 r. do godziny 14:00

Na kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawcy, składają się: kursy i studia podyplomowe realizowane z inicjatywy pracodawcy lub za jego zgodą; egzaminy umożliwiające uzyskanie dokumentów potwierdzających nabycie umiejętności, kwalifikacji lub uprawnień zawodowych; badania lekarskie i psychologiczne wymagane do podjęcia kształcenia lub pracy zawodowej po ukończonym kształceniu, ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku
z podjętym kształceniem, oraz określenia potrzeb pracodawcy w zakresie kształcenia ustawicznego
w związku z ubieganiem się o sfinansowanie tego kształcenia.

Wnioski o dofinansowanie mogą składać wyłącznie pracodawcy.

Pracodawcą jest jednostka organizacyjna, choćby nie posiadała osobowości prawnej, a także osoba fizyczna, jeżeli zatrudnia pracowników.

Pracownikiem jest osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę.

Osoby pełniące funkcje zarządcze w spółkach są pracownikami, jeśli są zatrudnione w ramach umowy o pracę. Powołanie w skład zarządu spółki nie jest powołaniem z art. 68 § 1 Kodeksu pracy i nie nadaje statusu pracownika. Nie jest pracownikiem prezes zarządu będący jedynym lub większościowym udziałowcem spółki a także osoba współpracująca (małżonek, dzieci własne lub dzieci drugiego małżonka i dzieci przysposobione, rodzice oraz macocha i ojczym pozostający we wspólnym gospodarstwie domowym i współpracujący przy prowadzeniu działalności).

Przy składaniu i rozpatrywaniu wniosków obowiązują przepisy określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie przyznawania środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (Dz. U. 2018 poz. 117), zwane dalej „rozporządzeniem" oraz „Zasady przyznawania środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (…)”, wprowadzone Zarządzeniem Dyrektora PUP, dostępne na stronie internetowej Urzędu.

  Wnioski wraz z wymaganymi złącznikami można składać w formie:

  1. papierowej (osobiście, drogą pocztową, za pośrednictwem kuriera) w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworsku ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk  (decyduje data wpływu wniosku na Dziennik Podawczy) lub
  2. elektronicznej – ePUAP, e-Doreczenia (wniosek oraz załączniki powinny być opatrzone: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej lub elektronicznym podpisem osobistym )
  3. Wniosek należy wypełnić oddzielnie dla każdego rodzaju kształcenia, tj.: w sytuacji np. gdy Wnioskodawca ubiega się o więcej niż jeden temat kursu lub kurs i studia podyplomowe, itp. 
  • Wnioski złożone w jakikolwiek inny sposób niż określony w niniejszym komunikacie oraz poza wyznaczonym terminem i godziną nie będą podlegały rozpatrzeniu.
  • Kolejność wpływu wniosku nie ma wpływu na ocenę.
  • Pracodawca wnioskuje o dofinansowanie jeszcze nie rozpoczętej formy kształcenia.
  • Z uwagi na możliwość wystąpienia sytuacji potrzeby uzupełnienia złożonych wniosków, prosi się o ustalanie daty rozpoczęcia kształcenia z wykonawcą, z uwzględnieniem czasu dla Urzędu na rozpatrzenie złożonych wniosków, tj. około 30 dni.

Aby skorzystać ze środków KFS musi zostać spełniony co najmniej jeden z priorytetów Rady Rynku Pracy:

Priorytet 10:  Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji osób po 50 roku życia.

  1. W ramach niniejszego priorytetu ze środki KFS będzie można sfinansować kształcenie ustawiczne osób wyłącznie w wieku powyżej 50 roku życia (zarówno pracodawców jak i pracowników).  Decyduje wiek osoby, która skorzysta z wybranej formy kształcenia ustawicznego, w momencie składania przez pracodawcę wniosku o dofinansowanie w PUP.
  2. Temat szkolenia/kursu nie jest narzucony z góry. W uzasadnieniu należy wykazać potrzebę nabycia umiejętności.
  3. Wnioskodawca powinien do wniosku dołączyć oświadczenie, że potencjalny uczestnik kształcenia ustawicznego spełnia warunki dostępu do priorytetu (wzór oświadczenia Wnioskodawcy dotyczący priorytetu nr 10 - do pobrania we wzorach oświadczeń).

Priorytet 11: Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji osób z orzeczonym stopniem
   niepełnosprawności.

  1. Wnioskodawca składający wniosek o środki w ramach powyższego priorytetu powinien udowodnić posiadanie przez kandydata na szkolenie orzeczenia o niepełnosprawności tj.  przedstawić orzeczenie
    o niepełnosprawności kandydata na szkolenie bądź oświadczenie o posiadaniu takiego orzeczenia.
  2. Temat szkolenia/kursu nie jest narzucony z góry. W uzasadnieniu należy wykazać potrzebę nabycia umiejętności.
  3. Wnioskodawca powinien do wniosku dołączyć oświadczenie, że potencjalny uczestnik kształcenia ustawicznego spełnia warunki dostępu do priorytetu (wzór oświadczenia Wnioskodawcy dotyczący priorytetu nr 11 - do pobrania we wzorach oświadczeń).

Priorytet 12:  Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji osób z niskim wykształceniem.

  1. Ze wsparcia w ramach tego priorytetu mogą skorzystać osoby, które nie mają świadectwa dojrzałości, w tym nie ukończyły szkoły na jakimkolwiek poziomie. Jedynym wymogiem jest aby wnioskodawca wskazał we wniosku, że pracownik kierowany na wnioskowaną formę kształcenia ustawicznego spełnia kryteria dostępu ( oświadczenie).
  2. W Wnioskodawca powinien do wniosku dołączyć oświadczenie, że potencjalny uczestnik kształcenia ustawicznego spełnia warunki dostępu do priorytetu (wzór oświadczenia Wnioskodawcy dotyczący priorytetu nr 12 - do pobrania we wzorach oświadczeń).

Priorytet 13: Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w obszarach/branżach, które
                             powiatowe urzędy pracy określą na podstawie wybranych przez siebie
                             dokumentów strategicznych, analiz czy planów rozwoju jako istotne dla
                             danego powiatu czy województwa.

  1. Podstawą identyfikacji wsparcia kształcenia ustawicznego w obszarach lub branżach kluczowych stanowi dla rozwoju powiatu przeworskiego „Strategia Rozwoju Powiatu Przeworskiego na lata 2021-2030” wprowadzona Uchwałą Nr  XXVI/264/21 Zarządu Powiatu Przeworskiego z dnia 29.09.2021 r.
    (plik w załączeniu). Pracodawca musi udowodnić, że wskazana forma kształcenia ustawicznego dotyczy wybranego z niżej wskazanego obszaru/branży kluczowego wykazanego dla rozwoju powiatu przeworskiego:
    (do pobrania)
  2. Warunkiem uzyskania dostępu do niniejszego priorytetu jest posiadanie – jako dzielności przeważającej według nowego stanu na dzień 1 stycznia 2025 roku – odpowiedniego kodu PKD, zgodnego
    z obszarem/branżą wskazanym w strategii na którą powołuje się wnioskodawca.
  3. Wnioskodawca powinien do wniosku dołączyć oświadczenie, że spełnia warunki dostępu do priorytetu (wzór oświadczenia Wnioskodawcy dotyczący priorytetu nr 12 - do pobrania we wzorach oświadczeń).

Wysokość wsparcia KFS:

  • 100% kosztów kształcenia ustawicznego, nie więcej jednak niż 300% przeciętnego wynagrodzenia w danym roku na jednego pracownika jeżeli należy do grupy mikroprzedsiębiorców
  • 80% kosztów kształcenia ustawicznego, nie więcej jednak niż 300% przeciętnego wynagrodzenia w danym roku na jednego pracownika – jeżeli nie należy do grupy mikroprzedsiębiorców

Przy rozpatrywaniu wniosków starosta uwzględnia:

  1. Zgodność dofinansowywanych działań z ustalonymi priorytetami  wydatkowania środków KFS na dany rok.
  2. Zgodność kompetencji nabywanych przez uczestników kształcenia ustawicznego z potrzebami lokalnego lub regionalnego rynku pracy.
  3. Koszty usługi kształcenia ustawicznego wskazanego do sfinansowania ze środków KFS
    w porównaniu z kosztami podobnych usług dostępnych na rynku.
  4. Posiadanie przez realizatora planowanej usługi kształcenia ustawicznego finansowanej ze środków KFS certyfikatów jakości oferowanych usług kształcenia ustawicznego.
  5. W przypadku kursów – posiadanie przez realizatora planowanej usługi kształcenia ustawicznego dokumentu, na podstawie którego prowadzi on pozaszkolne formy kształcenia ustawicznego.
  6. Plany dotyczące dalszego zatrudnienia osób, które będą objęte kształceniem ustawicznym finansowanym ze środków KFS.
  7. Dostępność środków KFS.

UWAGA!  

  1. W przypadku jednostek organizacyjnych powiatu/gminy/miasta, kiedy wśród uczestników danego rodzaju działania znajduje się między innymi przełożony jednostki (Dyrektor/Wójt/Burmistrz), wniosek o dofinansowanie kształcenia ustawicznego powinien podpisać dodatkowo przedstawiciel organu założycielskiego (Starosta/Przewodniczący Rady Powiatu/Gminy/Miasta).
  2. Środki KFS muszą zostać wydane i rozliczone do 15.12.2025 roku.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE NA TEMAT KFS

UDZIELANE SĄ POD NUMEREM TELEFONU

16 648 84 28 WEW 35

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Nabór wniosków na jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej

Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku ogłasza nabór wniosków w sprawie jednorazowego dofinansowania podjęcia działalności gospodarczej w ramach projektu Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) pn. „Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu przeworskiego (II)", w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Działanie 7.1 – Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy oraz w ramach środków Rezerwy MRPiPS dla bezrobotnych zamieszkujących na wsi.

Nabór wniosków potrwa:

 od dnia 01.08.2025 r. do dnia 06.08.2025 r.

Łączna liczba miejsc – 9 w tym:

7 miejsc – dla osób zamieszkujących na wsi

2 miejsca – EFS (+) dla wszystkich osób zarejestrowanych

Maksymalna kwota dotacji – 43.000,00 PLN


Wnioski prosimy składać w siedzibie PUP przy ul. Jagiellońskiej 10
w sekretariacie Urzędu V piętro – pok. 516

Składanie wniosków możliwe jest tylko w wersji papierowej na aktualnym druku wniosku

W przypadku pytań prosimy o kontakt tel. 16 648 84 28 wew. 25

UWAGA!!!   Nowy druk wniosku

UWAGA: Przed wypełnieniem wniosku należy zapoznać się z zasadami dotyczącymi przedmiotowej formy wsparcia.

WAŻNE:

Zarejestrowanie działalności gospodarczej przed podpisaniem umowy z urzędem powoduje utratę statusu osoby bezrobotnej i utratę możliwości otrzymania wnioskowanych środków.

Informacje o kolejnych naborach będą umieszczane na bieżąco na stronie internetowej tut. Urzędu.

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT SZKOLENIOWYCH Spawanie metodą TIG 141 blach i rur spoinami pachwinowymi w grupie materiałowej FM1 (stale niestopowe i drobnoziarniste)

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT SZKOLENIOWYCH

  Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku działając na podstawie Zarządzenia Nr 29/2025 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w  Przeworsku z dnia 24.06.2025 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej kwoty o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP

zaprasza

instytucje szkoleniowe, posiadające aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego dla siedziby instytucji szkoleniowej (stosownie
do  art. 459 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz.U. z 2025r. poz. 620), do składania ofert na organizację następującego szkolenia:

„Spawanie metodą TIG 141 blach i rur spoinami pachwinowymi w grupie materiałowej FM1 (stale niestopowe i drobnoziarniste)”

dla 1 osoby

Warunki realizacji szkolenia

Oferty szkoleniowe winny być sporządzone wg załączonego wzoru – Oferta szkoleniowa wraz z załącznikami - zgodnie z warunkami realizacji zamówienia i złożone do dnia 04.08.2025 r. do godz. 14:30. Dopuszcza się składanie ofert szkoleniowych

  • w formie papierowej (osobiście, drogą pocztową, za pośrednictwem kuriera)
    w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworsku w sekretariacie - pokoju 516 (V piętro) ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk  (decyduje data i godzina wpływu wniosku na dziennik podawczy) lub e-mail (skan) z zastrzeżeniem,  iż oryginał oferty niezwłocznie zostanie dostarczony do Urzędu
  • lub drogą elektroniczną – ePUAP (wniosek oraz załączniki powinny być opatrzone: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej).

Dokumenty winny być opieczętowane i podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli dokumenty są podpisane przez osoby inne niż to wynika z dokumentów rejestrowych – należy przedłożyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub jego odpis uwierzytelniony przez osobę uprawnioną).
W przypadku przedkładania kserokopii dokumentów, Urząd zastrzega sobie prawo do żądania do wglądu oryginałów dokumentów.

Jednocześnie informujemy, że złożenie oferty nie będzie wiązało stron oraz,
że w trakcie oceny ofert możemy zwracać się o dodatkowe informacje niezbędne przy dokonywaniu oceny.

Prawidłowo złożone oferty szkoleniowe zostaną ocenione zgodnie z Zarządzeniem

Nr 31/2025 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku z dnia 24 czerwca 2025 r.
w sprawie wprowadzenia Ogólnych kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworsku - zamieszczone na stronie internetowej Urzędu: https://przeworsk.praca.gov.pl/. – dokumenty do pobrania.

Oferty niezgodne z przedmiotem zamówienia, niezgodne ze wzorem lub złożone po terminie, nie będą podlegały ocenie.

Ocena będzie ważna przez okres trzech miesięcy od daty jej dokonania.

W przypadku pytań prosimy o kontakt tel. 16 648 84 28 wew. 35

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT SZKOLENIOWYCH PRAWO JAZDY KAT.C

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT SZKOLENIOWYCH

  Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku działając na podstawie Zarządzenia Nr 29/2025 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w  Przeworsku z dnia 24.06.2025 r.          w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej kwoty o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP

zaprasza

instytucje szkoleniowe, posiadające aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego dla siedziby instytucji szkoleniowej (stosownie
do  art. 459 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz.U. z 2025r. poz. 620), do składania ofert na organizację następującego szkolenia:

„Prawo jazdy kat. C”

dla 1 osoby

Warunki realizacji szkolenia

Oferty szkoleniowe winny być sporządzone wg załączonego wzoru – Oferta szkoleniowa wraz z załącznikami - zgodnie z warunkami realizacji zamówienia i złożone do dnia 31.07.2025 r. do godz. 15:00. Dopuszcza się składanie ofert szkoleniowych

  • w formie papierowej (osobiście, drogą pocztową, za pośrednictwem kuriera)
    w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworsku w sekretariacie - pokoju 516 (V piętro) ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk  (decyduje data i godzina wpływu wniosku na dziennik podawczy) lub e-mail (skan) z zastrzeżeniem,  iż oryginał oferty niezwłocznie zostanie dostarczony do Urzędu
  • lub drogą elektroniczną – ePUAP (wniosek oraz załączniki powinny być opatrzone: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej).

Dokumenty winny być opieczętowane i podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli dokumenty są podpisane przez osoby inne niż to wynika z dokumentów rejestrowych – należy przedłożyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub jego odpis uwierzytelniony przez osobę uprawnioną).
W przypadku przedkładania kserokopii dokumentów, Urząd zastrzega sobie prawo do żądania do wglądu oryginałów dokumentów.

Jednocześnie informujemy, że złożenie oferty nie będzie wiązało stron oraz,
że w trakcie oceny ofert możemy zwracać się o dodatkowe informacje niezbędne przy dokonywaniu oceny.

Prawidłowo złożone oferty szkoleniowe zostaną ocenione zgodnie z Zarządzeniem

Nr 31/2025 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku z dnia 24 czerwca 2025 r.
w sprawie wprowadzenia Ogólnych kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworsku - zamieszczone na stronie internetowej Urzędu: https://przeworsk.praca.gov.pl/. – dokumenty do pobrania.

Oferty niezgodne z przedmiotem zamówienia, niezgodne ze wzorem lub złożone po terminie, nie będą podlegały ocenie.

Ocena będzie ważna przez okres trzech miesięcy od daty jej dokonania.

W przypadku pytań prosimy o kontakt tel. 16 648 84 28 wew. 35

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Doradca zawodowy - Twój partner na rynku pracy!

Szukasz pracy? Chcesz coś zmienić? Porozmawiajmy o Twojej przyszłości!

Niezależnie od tego, czy:

  • dopiero zaczynasz swoją zawodową drogę,
  • chcesz się przebranżowić,
  • potrzebujesz wsparcia w znalezieniu pracy,
  • albo chcesz zdobyć nowe kwalifikacje –

Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku zaprasza do skorzystania z bezpłatnego doradztwa zawodowego!

Proponujemy:
potkania indywidualne – pełne uwagi i skupione na Twojej sytuacji,
warsztaty grupowe – inspirujące i praktyczne.

Naszym celem jest pomóc Ci odkryć nowe możliwości i wspólnie zaplanować drogę do sukcesu zawodowego. Spotkania dostępne są w formie: stacjonarnej, telefonicznej oraz
on-line.

Zadzwoń i umów się na spotkanie z doradcą:  tel. 16 648 84 28 wew. 34,39.

 

Informacje o publikacji dokumentu


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT SZKOLENIOWYCH KOPAREK JEDNONACZYNIOWYCH III KL.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT SZKOLENIOWYCH

  Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku działając na podstawie Zarządzenia Nr 29/2025 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w  Przeworsku z dnia 24.06.2025 r.
w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej kwoty o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP

zaprasza

instytucje szkoleniowe, posiadające aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego dla siedziby instytucji szkoleniowej (stosownie
do  art. 459 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz.U. z 2025r. poz. 620), do składania ofert na organizację następującego szkolenia:

„Operator koparek jednonaczyniowych III kl.”

dla 1 osoby

Warunki realizacji szkolenia

Oferty szkoleniowe winny być sporządzone wg załączonego wzoru – Oferta szkoleniowa wraz z załącznikami - zgodnie z warunkami realizacji zamówienia i złożone do dnia 25.07.2025 r. do godz. 14:30. Dopuszcza się składanie ofert szkoleniowych

  • w formie papierowej (osobiście, drogą pocztową, za pośrednictwem kuriera)
    w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworsku w sekretariacie - pokoju 516 (V piętro) ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk  (decyduje data i godzina wpływu wniosku na dziennik podawczy) lub e-mail (skan) z zastrzeżeniem,  iż oryginał oferty niezwłocznie zostanie dostarczony do Urzędu
  • lub drogą elektroniczną – ePUAP (wniosek oraz załączniki powinny być opatrzone: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej).

Dokumenty winny być opieczętowane i podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli dokumenty są podpisane przez osoby inne niż to wynika z dokumentów rejestrowych – należy przedłożyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub jego odpis uwierzytelniony przez osobę uprawnioną).
W przypadku przedkładania kserokopii dokumentów, Urząd zastrzega sobie prawo do żądania do wglądu oryginałów dokumentów.

Jednocześnie informujemy, że złożenie oferty nie będzie wiązało stron oraz,
że w trakcie oceny ofert możemy zwracać się o dodatkowe informacje niezbędne przy dokonywaniu oceny.

Prawidłowo złożone oferty szkoleniowe zostaną ocenione zgodnie z Zarządzeniem

Nr 31/2025 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku z dnia 24 czerwca 2025 r.
w sprawie wprowadzenia Ogólnych kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworsku - zamieszczone na stronie internetowej Urzędu: https://przeworsk.praca.gov.pl/. – dokumenty do pobrania.

Oferty niezgodne z przedmiotem zamówienia, niezgodne ze wzorem lub złożone po terminie, nie będą podlegały ocenie.

Ocena będzie ważna przez okres trzech miesięcy od daty jej dokonania.

W przypadku pytań prosimy o kontakt tel. 16 648 84 28 wew. 35

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT SZKOLENIOWYCH PRAWO JAZDY KAT. C

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT SZKOLENIOWYCH

  Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku działając na podstawie Zarządzenia Nr 29/2025 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w  Przeworsku z dnia 24.06.2025 r.
w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej kwoty o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP

zaprasza

instytucje szkoleniowe, posiadające aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego dla siedziby instytucji szkoleniowej (stosowane do  art. 459 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz.U. z 2025r. poz. 620), do składania ofert na organizację następującego szkolenia:

„Prawo jazdy kat. C”

dla 1 osoby

Warunki realizacji szkolenia

Oferty szkoleniowe winny być sporządzone wg załączonego wzoru – Oferta szkoleniowa wraz z załącznikami - zgodnie z warunkami realizacji zamówienia i złożone do dnia 23.07.2025 r. do godz. 15:00. Dopuszcza się składanie ofert szkoleniowych

  • w formie papierowej (osobiście, drogą pocztową, za pośrednictwem kuriera)
    w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworsku w sekretariacie - pokoju 516 (V piętro) ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk  (decyduje data i godzina wpływu wniosku na dziennik podawczy) lub e-mail (skan) z zastrzeżeniem,  iż oryginał oferty niezwłocznie zostanie dostarczony do Urzędu
  • lub drogą elektroniczną – ePUAP (wniosek oraz załączniki powinny być opatrzone: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej).

Dokumenty winny być opieczętowane i podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli dokumenty są podpisane przez osoby inne niż to wynika z dokumentów rejestrowych – należy przedłożyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub jego odpis uwierzytelniony przez osobę uprawnioną).
W przypadku przedkładania kserokopii dokumentów, Urząd zastrzega sobie prawo do żądania do wglądu oryginałów dokumentów.

Jednocześnie informujemy, że złożenie oferty nie będzie wiązało stron oraz,
że w trakcie oceny ofert możemy zwracać się o dodatkowe informacje niezbędne przy dokonywaniu oceny.

Prawidłowo złożone oferty szkoleniowe zostaną ocenione zgodnie z Zarządzeniem Nr 31/2025 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku z dnia 24 czerwca 2025 r. w sprawie wprowadzenia Ogólnych kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworsku- zamieszczone na stronie internetowej Urzędu: https://przeworsk.praca.gov.pl/. – dokumenty do pobrania.

Oferty niezgodne z przedmiotem zamówienia, niezgodne ze wzorem lub złożone po terminiZarządzeniem Nr 31/2025 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku z dnia 24 czerwca 2025 r. w sprawie wprowadzenia Ogólnych kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworskue, nie będą podlegały ocenie.

Ocena będzie ważna przez okres trzech miesięcy od daty jej dokonania.

W przypadku pytań prosimy o kontakt tel. 16 648 84 28 wew. 35

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Informacja o środkach z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przewidzianych na realizację zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych bezrobotnych i poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu

 

 

 

 

POWIATOWY URZĄD PRACY W PRZEWORSKU INFORMUJE, O POSIADANIU ŚRODKÓW Z PAŃSTWOWEGO FUNDUSZU REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH (PFRON) NA AKTYWIZACJĘ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

 

 W RAMACH DOSTĘPNYCH ŚRODKÓW REALIZOWANE BĘDĄ:

  • staże dla osób niepełnosprawnych zarejestrowanych jako poszukujące pracy niepozostające w zatrudnieniu
  • prace interwencyjne dla osób niepełnosprawnych zarejestrowanych jako poszukujące pracy niepozostające w zatrudnieniu 
  • środki na podjęcie działalności gospodarczej dla osób niepełnosprawnych zarejestrowanych jako bezrobotne lub poszukujące pracy niepozostające w zatrudnieniu  
  • środki na zwrot pracodawcy kosztów wyposażenia stanowiska pracy osobie niepełnosprawnej.

 
Wnioski prosimy składać w siedzibie PUP przy ul. Jagiellońskiej 10 w sekretariacie Urzędu V piętro – pok. 516. W przypadku pytań prosimy o kontakt tel. 16 648 84 28 wew. 25.

Druki wniosków dostępne są w siedzibie urzędu - pokój nr 512  - lub na stronie internetowej urzędu https://przeworsk.praca.gov.pl/dokumenty-do-pobrania

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu