Aktualności

Doradca zawodowy - Twój partner na rynku pracy!

Szukasz pracy? Chcesz coś zmienić? Porozmawiajmy o Twojej przyszłości!

Niezależnie od tego, czy:

  • dopiero zaczynasz swoją zawodową drogę,
  • chcesz się przebranżowić,
  • potrzebujesz wsparcia w znalezieniu pracy,
  • albo chcesz zdobyć nowe kwalifikacje –

Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku zaprasza do skorzystania z bezpłatnego doradztwa zawodowego!

Proponujemy:
potkania indywidualne – pełne uwagi i skupione na Twojej sytuacji,
warsztaty grupowe – inspirujące i praktyczne.

Naszym celem jest pomóc Ci odkryć nowe możliwości i wspólnie zaplanować drogę do sukcesu zawodowego. Spotkania dostępne są w formie: stacjonarnej, telefonicznej oraz
on-line.

Zadzwoń i umów się na spotkanie z doradcą:  tel. 16 648 84 28 wew. 34,39.

 

Informacje o publikacji dokumentu


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT SZKOLENIOWYCH KOPAREK JEDNONACZYNIOWYCH III KL.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT SZKOLENIOWYCH

  Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku działając na podstawie Zarządzenia Nr 29/2025 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w  Przeworsku z dnia 24.06.2025 r.
w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej kwoty o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP

zaprasza

instytucje szkoleniowe, posiadające aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego dla siedziby instytucji szkoleniowej (stosownie
do  art. 459 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz.U. z 2025r. poz. 620), do składania ofert na organizację następującego szkolenia:

„Operator koparek jednonaczyniowych III kl.”

dla 1 osoby

Warunki realizacji szkolenia

Oferty szkoleniowe winny być sporządzone wg załączonego wzoru – Oferta szkoleniowa wraz z załącznikami - zgodnie z warunkami realizacji zamówienia i złożone do dnia 25.07.2025 r. do godz. 14:30. Dopuszcza się składanie ofert szkoleniowych

  • w formie papierowej (osobiście, drogą pocztową, za pośrednictwem kuriera)
    w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworsku w sekretariacie - pokoju 516 (V piętro) ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk  (decyduje data i godzina wpływu wniosku na dziennik podawczy) lub e-mail (skan) z zastrzeżeniem,  iż oryginał oferty niezwłocznie zostanie dostarczony do Urzędu
  • lub drogą elektroniczną – ePUAP (wniosek oraz załączniki powinny być opatrzone: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej).

Dokumenty winny być opieczętowane i podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli dokumenty są podpisane przez osoby inne niż to wynika z dokumentów rejestrowych – należy przedłożyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub jego odpis uwierzytelniony przez osobę uprawnioną).
W przypadku przedkładania kserokopii dokumentów, Urząd zastrzega sobie prawo do żądania do wglądu oryginałów dokumentów.

Jednocześnie informujemy, że złożenie oferty nie będzie wiązało stron oraz,
że w trakcie oceny ofert możemy zwracać się o dodatkowe informacje niezbędne przy dokonywaniu oceny.

Prawidłowo złożone oferty szkoleniowe zostaną ocenione zgodnie z Zarządzeniem

Nr 31/2025 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku z dnia 24 czerwca 2025 r.
w sprawie wprowadzenia Ogólnych kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworsku - zamieszczone na stronie internetowej Urzędu: https://przeworsk.praca.gov.pl/. – dokumenty do pobrania.

Oferty niezgodne z przedmiotem zamówienia, niezgodne ze wzorem lub złożone po terminie, nie będą podlegały ocenie.

Ocena będzie ważna przez okres trzech miesięcy od daty jej dokonania.

W przypadku pytań prosimy o kontakt tel. 16 648 84 28 wew. 35

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT SZKOLENIOWYCH PRAWO JAZDY KAT. C

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT SZKOLENIOWYCH

  Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku działając na podstawie Zarządzenia Nr 29/2025 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w  Przeworsku z dnia 24.06.2025 r.
w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej kwoty o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP

zaprasza

instytucje szkoleniowe, posiadające aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego dla siedziby instytucji szkoleniowej (stosowane do  art. 459 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz.U. z 2025r. poz. 620), do składania ofert na organizację następującego szkolenia:

„Prawo jazdy kat. C”

dla 1 osoby

Warunki realizacji szkolenia

Oferty szkoleniowe winny być sporządzone wg załączonego wzoru – Oferta szkoleniowa wraz z załącznikami - zgodnie z warunkami realizacji zamówienia i złożone do dnia 23.07.2025 r. do godz. 15:00. Dopuszcza się składanie ofert szkoleniowych

  • w formie papierowej (osobiście, drogą pocztową, za pośrednictwem kuriera)
    w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworsku w sekretariacie - pokoju 516 (V piętro) ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk  (decyduje data i godzina wpływu wniosku na dziennik podawczy) lub e-mail (skan) z zastrzeżeniem,  iż oryginał oferty niezwłocznie zostanie dostarczony do Urzędu
  • lub drogą elektroniczną – ePUAP (wniosek oraz załączniki powinny być opatrzone: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej).

Dokumenty winny być opieczętowane i podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli dokumenty są podpisane przez osoby inne niż to wynika z dokumentów rejestrowych – należy przedłożyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub jego odpis uwierzytelniony przez osobę uprawnioną).
W przypadku przedkładania kserokopii dokumentów, Urząd zastrzega sobie prawo do żądania do wglądu oryginałów dokumentów.

Jednocześnie informujemy, że złożenie oferty nie będzie wiązało stron oraz,
że w trakcie oceny ofert możemy zwracać się o dodatkowe informacje niezbędne przy dokonywaniu oceny.

Prawidłowo złożone oferty szkoleniowe zostaną ocenione zgodnie z Zarządzeniem Nr 31/2025 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku z dnia 24 czerwca 2025 r. w sprawie wprowadzenia Ogólnych kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworsku- zamieszczone na stronie internetowej Urzędu: https://przeworsk.praca.gov.pl/. – dokumenty do pobrania.

Oferty niezgodne z przedmiotem zamówienia, niezgodne ze wzorem lub złożone po terminiZarządzeniem Nr 31/2025 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku z dnia 24 czerwca 2025 r. w sprawie wprowadzenia Ogólnych kryteriów wyboru instytucji szkoleniowych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworskue, nie będą podlegały ocenie.

Ocena będzie ważna przez okres trzech miesięcy od daty jej dokonania.

W przypadku pytań prosimy o kontakt tel. 16 648 84 28 wew. 35

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Informacja o środkach z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przewidzianych na realizację zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych bezrobotnych i poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu

 

 

 

 

POWIATOWY URZĄD PRACY W PRZEWORSKU INFORMUJE, O POSIADANIU ŚRODKÓW Z PAŃSTWOWEGO FUNDUSZU REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH (PFRON) NA AKTYWIZACJĘ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

 

 W RAMACH DOSTĘPNYCH ŚRODKÓW REALIZOWANE BĘDĄ:

  • staże dla osób niepełnosprawnych zarejestrowanych jako poszukujące pracy niepozostające w zatrudnieniu
  • prace interwencyjne dla osób niepełnosprawnych zarejestrowanych jako poszukujące pracy niepozostające w zatrudnieniu 
  • środki na podjęcie działalności gospodarczej dla osób niepełnosprawnych zarejestrowanych jako bezrobotne lub poszukujące pracy niepozostające w zatrudnieniu  
  • środki na zwrot pracodawcy kosztów wyposażenia stanowiska pracy osobie niepełnosprawnej.

 
Wnioski prosimy składać w siedzibie PUP przy ul. Jagiellońskiej 10 w sekretariacie Urzędu V piętro – pok. 516. W przypadku pytań prosimy o kontakt tel. 16 648 84 28 wew. 25.

Druki wniosków dostępne są w siedzibie urzędu - pokój nr 512  - lub na stronie internetowej urzędu https://przeworsk.praca.gov.pl/dokumenty-do-pobrania

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Nabór wniosków na doposażenie stanowiska pracy i dofinansowanie podjęcia działalnosci gospodarczej dla osób zwalnianych z pracy z przyczyn niedotyczących pracowników

POWIATOWY URZĄD PRACY W PRZEWORSKU ZAPRASZA DO SKŁADANIA WNIOSKÓW  W SPRAWIE JEDNORAZOWEGO DOFINANSOWANIA PODJĘCIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ O REFUNDACJĘ KOSZTÓW WYPOSAŻENIA LUB DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY DLA SKIEROWANEGO BEZROBOTNEGO W RAMACH ŚRODKÓW Z REZERWY FUNDUSZU PRACY NA REALIZACJĘ

Programu aktywizacji zawodowej zwalnianych z pracy z przyczyn niedotyczących pracowników oraz pracowników objętych zwolnieniami monitorowanymi

Maksymalna kwota dotacji  wynosi – 43.000,00 PLN

Maksymalne dofinansowanie w ramach refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy wynosi:

 - przy utrzymaniu stanowiska pracy utworzonego w związku z przyznaną refundacją przez okres co najmniej 18 miesięcy 43.000,00 zł.

 - przy utrzymaniu stanowiska pracy utworzonego w związku z przyznaną refundacją przez okres co najmniej 12 - 30.000,00 zł.

  
Wnioski prosimy składać w siedzibie PUP przy ul. Jagiellońskiej 10
w sekretariacie Urzędu V piętro – pok. 516

Składanie wniosków możliwe jest tylko w wersji papierowej na aktualnym druku wniosku

W przypadku pytań prosimy o kontakt tel. 16 648 84 28 wew. 25

UWAGA: Przed wypełnieniem wniosku należy zapoznać się z zasadami dotyczącymi przedmiotowej formy pomocy.

WAŻNE:

W przypadku wnioskowania o jednorazowe dofinasowanie działalności gospodarczej zarejestrowanie działalności gospodarczej przed podpisaniem umowy z urzędem powoduje utratę statusu osoby bezrobotnej i utratę możliwości otrzymania wnioskowanych środków.

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Ogłoszenie o naborze wniosków na szkolenia wybrane

Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku informuje, że od dnia 14.07.2025r. istnieje możliwość składania wniosków o skierowanie na wybrane szkolenie przez osobę uprawnioną niezbędne do podjęcia pracy lub rozpoczęcia działalności gospodarczej. Uczestnikami szkolenia mogą zostać osoby zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworsku jako osoby bezrobotne lub poszukujące pracy.

Do uzasadnienia celowości szkolenia wymagane jest:

  1. Oświadczenie pracodawcy o zamiarze zatrudnienia lub
  2. Oświadczenie o zamiarze rozpoczęcia/wznowienia własnej działalności gospodarczej.

Minimalny okres zatrudnienia lub prowadzenia działalności gospodarczej wynosi 3 miesiące.

Dokumenty znajdują się na stronie internetowej: przeworsk.praca.gov.pl w zakładce:
Urząd - „Dokumenty do pobrania”. Wnioski należy składać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy, ul. Jagiellońska 10, V piętro, pokój 516.

Osoby zainteresowane w/w formą pomocy proszone są o kontakt z PUP w Przeworsku,
ul. Lwowska 16 , pok. 22, tel. 16 648 84 28 w. 35.

Informacje o publikacji dokumentu


Informacja o wyborze oferenta postępowania pn. Dostawa tonerów

PO.264.7.2025                                                                               

   Przeworsk, dnia 14.07.2025 r.

INFORMACJA O WYBORZE OFERENTA

            W związku z rozstrzygnięciem postępowania na wybór dostawcy tonerów informuję, iż Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku kierując się kryterium ceny wybrał propozycję złożoną przez Firmę: ECOBLACK s.c. M. Szewczyk, Ł. Baran ; ul. Warszawska 312F ; 25-414 Kielce  za kwotę  16 447,56 zł (brutto).

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Informacja o wyborze oferenta postępowania pn. Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego

PO.264.6.2025                                                                                 

Przeworsk, dnia 07.07.2025 r.

 

INFORMACJA O WYBORZE OFERENTA

            W związku z rozstrzygnięciem postępowania na wybór dostawcy sprzętu i oprogramowania komputerowego informuję, iż Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku kierując się kryterium ceny wybrał propozycję złożoną przez Firmę: „BIT” s.c. ; Pl. Mickiewicza 10; 37-500 Jarosław  za kwotę  79 390,00 zł (brutto).

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Zaprosznie do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.: dostawa tonerów

                                                                                                                                                                                                       Przeworsk, dnia 02.07.2025 r.

Zamawiający:

Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku

 

Realizując zamówienie o wartości nie przekraczającej kwoty o której mowa

w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp

Z A P R A S Z A M Y

do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.:

,,dostawa tonerów

1. Opis sposobu przygotowania oferty cenowej:

    1. Należy ją złożyć pisemnie w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie.
    2. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz  wskazać nazwę zadania, z dopiskiem ,,nie otwierać przed terminem otwarcia ofert cenowych”.
    3. Cenę oferty należy ustalić w złotych polskich (PLN) cyfrowo i słownie z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
    4. Ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką.
    5. Ma obejmować całość zamówienia.

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Model – zamiennik/oryginał

Wydajność (str.) przy 5% pokryciu lub pojemność (ml)

Ilość (szt.)

Kyocera 1370DN – oryginał - TK170

7200 str

2

Kyocera FS-2100DN - oryginał - TK3100

12500 str

6

Kyocera P4140DN-  oryginał Tk-7310

15000 str

3

Kyocera P3045DN - oryginał TK-3160

12500 str

15

Kyocera P2040DN - oryginał TK-1160

7200 str

18

Kyocera M2040DN - oryginał TK-1170

7200 str

6

Ricoh MP 3055 - oryginał - 842125

24000 str

1

Ricoh  MPC3004 black oryginał - 841817

29000str

3

Konica Minolta Biz Hub c250i black - oryginał TN328K

28000 str

3

3. Termin realizacji zamówienia: na podstawie składanych zapotrzebowań w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2025 r.    

4. Warunki udziału w postępowaniu* 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,  którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień  do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. nie dotyczy

2) posiadania wiedzy i doświadczenia tj. nie dotyczy

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj.  nie dotyczy

4) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.  nie dotyczy

5) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. nie dotyczy

W celu potwierdzenia spełnienia wyżej opisanego warunku Wykonawca przedłoży uzupełniony wykaz nie dotyczy według załącznika nr nie dotyczy do zaproszenia.

Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających, że wykazane w wykazie  usługi/dostawy/roboty budowlane*, zostały wykonane należycie.

5. Przy wyborze oferty cenowej do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:

     Cena  - 100 %

     Inne  - ………..%

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców uzupełnień i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert cenowych.

6. Oferta cenowa ma zawierać następujące dokumenty:*

    1. Formularz oferty cenowej (w załączeniu)
    2. Kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
    3. Wykaz wykonanych usług (w załączeniu)
    4. Kserokopię następujących dokumentów: (nie dotyczy)
  1. …………………………………………………………………
  2. ………………………………………………………………….
  3. ………………………………………………………………….

(w tym miejscu należy podać wymagane dokumenty, które mają weryfikować wykonawcę składającego ofertę – np.: KRS, ZUS, US, inne dokumenty, które mogą mieć wpływ na wybór wykonawcy).

6.5 W przypadku braku w ofercie cenowej wymaganego dokumentu zamawiający zwróci się jednorazowo o jego uzupełnienie w wyznaczonym terminie. W sytuacji nie uzupełnienia dokumentu oferta cenowa zostanie odrzucona. 

7. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie cenowej :

7.1 W cenę oferty cenowej należy wliczyć:

a) wartość usługi/dostawy/roboty budowlanej* określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,

b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT

7.2 Zamawiający wybierze ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans zastosowanych kryteriów.

7.3 W przypadku  niemożności wyboru oferty z uwagi na jednakową punktację, zamawiający zwróci się z wnioskiem o złożenie ofert dodatkowych.

8. Miejsce i termin złożenia oferty cenowej:

8.1 Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 11.07.2025 r., do godz. 15:00 w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego: Przeworsk, ul. Jagiellońska 10; pok. 516 – V piętro

8.2 Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy.

8.3 Wykonawca może wprowadzać zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę cenową przed terminem upływu jej składania.

9. Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej:

9.1     Otwarcie ofert cenowych nastąpi w dniu 14.07.2025 r., do godz. 8:00 w siedzibie Zamawiającego: Przeworsk, ul. Jagiellońska 10; pok. 515 – V piętro

10.     Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

10.1  W zakresie przedmiotu zamówienia – Dariusz Bondyra  tel. 16-6488428 w. 28

10.2  W zakresie realizacji procedury – Elżbieta Mazur  tel. 16-6488428 w. 24

10.3   Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazywania informacji i oświadczeń pisemnie lub elektronicznie.

11.     Strona internetowa Zamawiającego: przeworsk.praca.gov.pl na której zamieszczone jest zaproszenie do składania ofert cenowych wraz z załącznikami.*

12.     Informacje dotyczące zawierania umowy:

12.1   Niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje wszystkich, którzy złożyli oferty w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu i/lub skierowane zaproszenie, o dokonanym wyborze, a wybrany wykonawca – o miejscu i terminie zawarcia umowy.

12.2 W przypadku upublicznienia zaproszenia do składania ofert na stronie internetowej zamawiającego informacja o dokonanym wyborze zostanie również zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego tj. przeworsk.praca.gov.pl

12.3   W sytuacji gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zamawiający może zamknąć postępowanie lub podjąć rokowania z wykonawcą, którego oferta była najkorzystniejsza

12.4   Zamawiający może unieważnić prowadzone przez siebie postępowanie bez podania przyczyn.

* jeżeli dotyczy

                                              

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku podaje do wiadomości nowe wnioski i zasady kierowania osób bezrobotnych na formy pomocy obowiązujące zgodnie z nową ustawą o rynku pracy i służbach zatrudnienia

Zasady kierowania osób bezrobotnych na formy pomocy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworsku obowiązujące
zgodnie z nową ustawą o rynku pracy i służbach zatrudnienia

STAŻE

Łączny wymiar odbywania  stażu przez bezrobotnego:

- maksymalnie do 24 miesięcy w ciągu 10 lat:

- maksymalnie do 12 miesięcy u tego samego Organizatora stażu;

- możliwość skierowania do pracodawcy, u którego bezrobotny pracował lub odbywał staż  po upływie 24 miesięcy

ROBOTY PUBLICZNE

Do wykonywania robót publicznych nie mogą być kierowane osoby, które w okresie ostatnich 90 dni były zatrudnione w ramach prac interwencyjnych lub robót publicznych u danego pracodawcy.

Warunek nie dotyczy osób, które zakończyły roboty publiczne lub prace interwencyjne przed 01.06.2025 r.

PRACE INTERWENCYJNE

Do wykonywania prac interwencyjnych nie mogą być kierowane osoby które
w okresie ostatnich 90 dni były zatrudnione w ramach prac interwencyjnych lub robót publicznych u danego pracodawcy.

Warunek nie dotyczy osób, które zakończyły roboty publiczne lub prace interwencyjne przed 01.06.2025 r.

Osoby pozostające z mikroprzedsiębiorcą w stosunku małżeństwa, pokrewieństwa lub powinowactwa lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli mogą być skierowane do prac interwencyjnych.

Szczegółowe informacje udzielane są przez pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku przy ul. Lwowskiej 16 lub pod numerami telefonu 16 648 84 28 wew. 15, 22, 31, 34, 41, 44, 45 oraz przy ul. Jagiellońskiej 10 pod numerami telefonu 16 648 84 28 wew. 23, 40.

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu