Ogłoszenie o naborze nr 7.3/1/2025 do projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości”. - Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
Ogłoszenie o naborze nr 7.3/1/2025 do projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości”.
Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku ogłasza nabór nr 7.3/1/2025 do projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"
w ramach Priorytetu 7 – Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działania 07.03 Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy/wsparcie rozwoju przedsiębiorczości programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.
Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej, w podanym naborze będą udzielane w kwocie nie wyższej niż 6-krotność wysokości przeciętnego wynagrodzenia tj. 50 863,00 zł.
Założona kwota alokacji na nabór wynosi:
500 000,00 zł.
Nabór adresowany jest do osób bezrobotnych w wieku 18-29 lat, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworsku.
Termin i miejsce składania dokumentów rekrutacyjnych:
Dokumenty rekrutacyjne przyjmowane będą w dniach 06-08.05.2025 r. w godz. 7.30-15.30 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku, ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, pok. 516.
Obowiązkowe dokumenty rekrutacyjne to:
- Formularz rekrutacyjny do udziału w projekcie (Załącznik nr 1 do Regulaminu rekrutacji i udzielenia wsparcia w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" obowiązujący od 20.12.2024 r., wraz ze zmianami z dnia 26.02.2025 r.)
- Wniosek o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej zwany dalej wnioskiem (Załącznik nr 2 do Regulaminu rekrutacji i udzielania wsparcia w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" obowiązujący od 20.12.2024 r., wraz ze zmianami z dnia 26.02.2025 r.)
Do dokumentów rekrutacyjnych należy dołączyć załączniki obowiązkowe:
- Szczegółowa specyfikacja zakupów – Załącznik nr 1 do Wniosku;
- Oświadczenie wnioskodawcy o pomocy de minimis – Załącznik nr 2 do Wniosku;
- Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis – Załącznik nr 3 do Wniosku.
Do dokumentów rekrutacyjnych należy dołączyć załączniki dodatkowe - o ile dotyczą Wnioskodawcy:
- Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności (kserokopia) wydane przez właściwy organ;
- Prawo jazdy (kserokopia) – w przypadku ubiegania się o sfinansowanie zakupu pojazdu lub zakupu reklamy na pojazd;
- Dowód rejestracyjny pojazdu (kserokopia), którego wnioskodawca jest jedynym właścicielem –
w przypadku ubiegania się o zakup reklamy na pojazd; - W przypadku korzystania z pomocy de minimis – oświadczenie lub zaświadczenie o uzyskanej pomocy w ciągu minionych trzech lat;
- Certyfikaty, świadectwa pracy, zaświadczenia o posiadanych szkoleniach, kursach, itp. (kserokopie) – które wskazują na znajomość planowanej działalności gospodarczej;
- Zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach (kserokopie) – jeżeli są one niezbędne do prowadzenia planowanej działalności (np. badania wysokościowe, uprawnienia spawalnicze);
- W przypadku posiadania oświadczeń o współpracy i/lub listów intencyjnych itp. dotyczących przyszłych kontrahentów;
- Wizualizacje wykonanych prac (zdjęcia, przykłady prac).
Uwaga: Kserokopie przedkładanych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone datą i własnoręcznym podpisem Kandydata/ki.
Oryginały dokumentów złożone w odpowiedzi na nabór nie będą zwracane.
W przypadku dołączenia do Wniosku dokumentu obcojęzycznego należy przedłożyć również jego tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
W przeciwnym przypadku dokument ten nie zostanie uwzględniony przy rozpatrzeniu dokumentów rekrutacyjnych.
Przed wypełnieniem dokumentów rekrutacyjnych należy zapoznać się z pełną dokumentacją projektową.
Nie ma możliwości weryfikowania z pracownikami urzędu roboczych/ostatecznych wersji składanych wniosków oraz wypełniania wniosku wspólnie z wnioskodawcą.
Wsparcie realizowane przez Powiatowy Urząd Pracy będzie udzielane zgodnie ze standardami określonymi w Planie realizacji Gwarancji dla młodzieży w Polsce, dlatego osoby w wieku od 18 do 24 lat (tj. do 25 urodzin) mogą przystąpić do projektu nie później niż do 4 miesięcy od dnia rejestracji w Powiatowym Urzędzie Pracy. Kandydaci którzy w dniu rozpoczęcia udziału w projekcie, tj. w dniu podpisania Deklaracji uczestnictwa w projekcie (UWAGA! – nie jest to dzień złożenia Formularza rekrutacyjnego do udziału w projekcie i Wniosku o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej) nie spełnią kryteriów rekrutacyjnych w tym wymienionego powyżej, zostaną odrzuceni z udziału w projekcie pomimo wcześniejszego umieszczenia kandydata na liście osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie.
Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać telefonicznie - 16 648 84 28 wew. 17, 25 lub osobiście - w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku, ul. Jagiellońska 10 lub ul. Lwowska 16 (u doradcy klienta).
Regulamin rekrutacji i udzielania wsparcia w projekcie nabór nr 7.3/1/2025
DOKUMENTY REKRUTACYJNE:
- Formularz rekrutacyjny do udziału w projekcie
- Wniosek o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej
- Zał. nr 1 do Wniosku - Szczegółowa specyfikacja zakupów
- Zał. nr 2 do Wniosku - Oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis
- Zał. nr 3 do Wniosku - Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
- Instrukcja wypełniania Formularza
POZOSTAŁA DOKUMENTACJA PROJEKTOWA:
- Zał. nr 3 do Regulaminu - Karta oceny formalnej Formularza i Wniosku
- Zał. nr 4 do Regulaminu - Karta oceny formalnej Formularza i Wniosku po dokonaniu poprawy
- Zał. nr 5 do Regulaminu - Karta oceny merytorycznej wniosku o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej
- Zał. nr 6 do Regulaminu - Deklaracja uczestnictwa w projekcie
- Zał. nr 7 do Regulaminu - Karta oceny doradcy zawodowego
WSPARCIE SZKOLENIOWE
UMOWA O PRZYZNANIE ŚRODKÓW NA POJĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
- Umowa o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej
- Zał. nr 1 do umowy - Szczegółowa specyfikacja zakupów
- Zał. nr 2 do Umowy – Rozliczenie otrzymanych środków
- Zał. nr 3 do Umowy – Szczegółowe rozliczenie
- Zał. nr 4 do Umowy - Oświadczanie VAT
- Zał. nr 5 do Umowy – Rozliczenie końcowe – po 12 miesiącach
-
Załączniki
-
Regulamin naboru - załączniki
Regulamin naboru.zip 3114 KB
-
Wsparcie szkoleniowe
Wsparcie szkoleniowe.zip 480 KB
-
Umowa o dotację
Umowa o dotację.zip 605 KB
-
Regulamin rekrutacji i udzielania wsparcia naboru nr 7.3_3_2025
Regulamin rekrutacji i udzielania wsparcia naboru nr 7.3_3_2025.pdf 316 KB
- 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 50.863,26 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia
Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.
Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
ul. Jagiellońska 10
37-200 Przeworsk
woj. podkarpackie
NIP: 794 12 51 583
REGON: 650959908
telefon: +48 16 648 84 28
+48 16 648 80 12
+48 16 648 83 76
adres doręczeń elektronicznych eDoręczenia: AE:PL-91627-62786-VRRBA-15
adres skrytki ePUAP: /hg00o3dh6k/SkrytkaESP
e-mail: rzpz@praca.gov.pl
faks: wew. 27
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek - 7.30 – 15.30
Wtorek - 7.30 - 16.00
Środa- 7.30 – 15.30
Czwartek - 7.30 – 15.30
Piątek - 7.30 – 15.00
Godziny przyjmowania interesantów:
Poniedziałek - 7.30 – 15.30
Wtorek - 7.30 - 16.00
Środa- 7.30 – 15.30
Czwartek - 7.30 – 15.30
Piątek - 7.30 – 15.00
Rejestracja bezrobotnych w Dziale Ewidencji, Świadczeń i Informacji
Poniedziałek - 7.30 – 15.00
Wtorek - 7.30 - 15.30
Środa- 7.30 – 15.00
Czwartek - 7.30 – 15.00
Piątek - 7.30 – 14.30