Ogłoszenie o naborze nr 7.3/1/2025 do projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości”. - Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku

Ogłoszenie o naborze nr 7.3/1/2025 do projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości”.


Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku ogłasza nabór nr 7.3/1/2025  do projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" 
w ramach Priorytetu 7 – Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działania 07.03 Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy/wsparcie rozwoju przedsiębiorczości programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.

Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej, w podanym naborze będą udzielane w kwocie nie wyższej niż 6-krotność wysokości przeciętnego wynagrodzenia tj. 50 863,00 zł.

Założona kwota alokacji na nabór wynosi:
500 000,00 zł.

Nabór adresowany jest do osób bezrobotnych w wieku 18-29 lat, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworsku.

Termin i miejsce składania dokumentów rekrutacyjnych:

Dokumenty rekrutacyjne przyjmowane będą w dniach 06-08.05.2025 r. w godz. 7.30-15.30 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku, ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, pok. 516.

Obowiązkowe dokumenty rekrutacyjne to:

  1. Formularz rekrutacyjny do udziału w projekcie (Załącznik nr 1 do Regulaminu rekrutacji i udzielenia wsparcia w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" obowiązujący od 20.12.2024 r., wraz ze zmianami z dnia 26.02.2025 r.) 
  2. Wniosek o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej  zwany dalej wnioskiem (Załącznik nr 2 do Regulaminu rekrutacji i udzielania wsparcia w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" obowiązujący od 20.12.2024 r., wraz ze zmianami z dnia 26.02.2025 r.)

Do dokumentów rekrutacyjnych należy dołączyć załączniki obowiązkowe:

  • Szczegółowa specyfikacja zakupów – Załącznik nr 1 do Wniosku;
  • Oświadczenie wnioskodawcy o pomocy de minimis – Załącznik nr 2 do Wniosku;
  • Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis – Załącznik nr 3 do Wniosku.

Do dokumentów rekrutacyjnych należy dołączyć załączniki dodatkowe - o ile dotyczą Wnioskodawcy:

  • Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności (kserokopia) wydane przez właściwy organ;
  • Prawo jazdy (kserokopia) – w przypadku ubiegania się o sfinansowanie zakupu pojazdu lub zakupu reklamy na pojazd;
  • Dowód rejestracyjny pojazdu (kserokopia), którego wnioskodawca jest jedynym właścicielem –
    w przypadku ubiegania się o zakup reklamy na pojazd;
  • W przypadku korzystania z pomocy de minimis – oświadczenie lub zaświadczenie o uzyskanej pomocy w ciągu minionych trzech lat;
  • Certyfikaty, świadectwa pracy, zaświadczenia o posiadanych szkoleniach, kursach, itp. (kserokopie) – które wskazują na znajomość planowanej działalności gospodarczej;
  • Zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach (kserokopie) – jeżeli są one niezbędne do prowadzenia planowanej działalności (np. badania wysokościowe, uprawnienia spawalnicze);
  • W przypadku posiadania oświadczeń o współpracy i/lub listów intencyjnych itp. dotyczących przyszłych kontrahentów;
  • Wizualizacje wykonanych prac (zdjęcia, przykłady prac).

Uwaga: Kserokopie przedkładanych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone datą i własnoręcznym podpisem Kandydata/ki.
Oryginały dokumentów złożone w odpowiedzi na nabór nie będą zwracane.
 
W przypadku dołączenia do Wniosku dokumentu obcojęzycznego należy przedłożyć również jego tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
W przeciwnym przypadku dokument ten nie zostanie uwzględniony przy rozpatrzeniu dokumentów rekrutacyjnych.


Przed wypełnieniem dokumentów rekrutacyjnych należy zapoznać się z pełną dokumentacją projektową. 

Nie ma możliwości weryfikowania z pracownikami urzędu roboczych/ostatecznych wersji składanych wniosków oraz wypełniania wniosku wspólnie z wnioskodawcą.

Wsparcie realizowane przez Powiatowy Urząd Pracy będzie udzielane zgodnie ze standardami określonymi w Planie realizacji Gwarancji dla młodzieży w Polsce, dlatego osoby w wieku od 18 do 24 lat (tj. do 25 urodzin) mogą przystąpić do projektu nie później niż do 4 miesięcy od dnia rejestracji w Powiatowym Urzędzie Pracy. Kandydaci którzy w dniu rozpoczęcia udziału w projekcie, tj. w dniu podpisania Deklaracji uczestnictwa w projekcie (UWAGA! – nie jest to dzień złożenia Formularza rekrutacyjnego do udziału w projekcie i Wniosku o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej) nie spełnią kryteriów rekrutacyjnych w tym wymienionego powyżej, zostaną odrzuceni z udziału w projekcie pomimo wcześniejszego umieszczenia kandydata na liście osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie.

Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać telefonicznie - 16 648 84 28 wew. 17, 25 lub osobiście - w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku, ul. Jagiellońska 10 lub ul. Lwowska 16 (u doradcy klienta).

Regulamin rekrutacji i udzielania wsparcia w projekcie nabór nr 7.3/1/2025

DOKUMENTY REKRUTACYJNE:

POZOSTAŁA DOKUMENTACJA PROJEKTOWA:

WSPARCIE SZKOLENIOWE

UMOWA O PRZYZNANIE ŚRODKÓW NA POJĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

Załączniki

Regulamin naboru - załączniki
Regulamin naboru.zip 3114 KB
Wsparcie szkoleniowe
Wsparcie szkoleniowe.zip 480 KB
Umowa o dotację
Umowa o dotację.zip 605 KB
Regulamin rekrutacji i udzielania wsparcia naboru nr 7.3_3_2025
Regulamin rekrutacji i udzielania wsparcia naboru nr 7.3_3_2025.pdf 316 KB
Informacje o publikacji dokumentu

5,4%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec lutego 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 50.863,26 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku

ul. Jagiellońska 10
37-200 Przeworsk
woj. podkarpackie

NIP: 794 12 51 583
REGON: 650959908

telefon: +48 16 648 84 28
              +48 16 648 80 12
              +48  16 648 83 76
             
adres doręczeń elektronicznych eDoręczenia: AE:PL-91627-62786-VRRBA-15
adres skrytki ePUAP:  /hg00o3dh6k/SkrytkaESP
e-mail: rzpz@praca.gov.pl
faks: wew. 27

Godziny pracy Urzędu:

Poniedziałek -  7.30 – 15.30
Wtorek - 7.30 - 16.00
Środa-  7.30 – 15.30
Czwartek -  7.30 – 15.30
Piątek -  7.30 – 15.00

Godziny przyjmowania interesantów:

Poniedziałek -  7.30 – 15.30
Wtorek - 7.30 - 16.00
Środa-  7.30 – 15.30
Czwartek -  7.30 – 15.30
Piątek -  7.30 – 15.00

Rejestracja bezrobotnych w Dziale Ewidencji, Świadczeń i Informacji

Poniedziałek -  7.30 – 15.00
Wtorek - 7.30 - 15.30
Środa-  7.30 – 15.00
Czwartek -  7.30 – 15.00
Piątek -  7.30 – 14.30