Nabór wniosków na refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy - Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
od dnia 30.10.2023 r. (poniedziałek) do dnia 07.11.2023 r. (wtorek)
Liczba miejsc – 7
Maksymalna kwota refundacji – 38.000,00 PLN
Wnioski prosimy składać w siedzibie PUP przy ul. Jagiellońskiej 10
w sekretariacie Urzędu V piętro – pok. 516
Składanie wniosków możliwe jest tylko w wersji papierowej na aktualnym druku wniosku
W przypadku pytań prosimy o kontakt tel. 16 648 84 28 wew. 25
UWAGA: Przed wypełnieniem wniosku należy zapoznać się z zasadami dotyczącymi przedmiotowej formy wsparcia.
Informacje o kolejnych naborach będą umieszczane na bieżąco na stronie internetowej tut. Urzędu.
-
Załączniki
-
Wniosek o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy
Wniosek o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy.doc 212 KB
-
Zasady refundowania kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy
Zasady refundowania kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy .doc 91 KB
-
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis - rozporzadzenie KE_nr_1407_2013
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis - rozporzadzenie KE_nr_1407_2013.xls 148 KB
- 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 50.863,26 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia
Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.
Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
ul. Jagiellońska 10
37-200 Przeworsk
woj. podkarpackie
NIP: 794 12 51 583
REGON: 650959908
telefon: +48 16 648 84 28
+48 16 648 80 12
+48 16 648 83 76
adres doręczeń elektronicznych eDoręczenia: AE:PL-91627-62786-VRRBA-15
adres skrytki ePUAP: /hg00o3dh6k/SkrytkaESP
e-mail: rzpz@praca.gov.pl
faks: wew. 27
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek - 7.30 – 15.30
Wtorek - 7.30 - 16.00
Środa- 7.30 – 15.30
Czwartek - 7.30 – 15.30
Piątek - 7.30 – 15.00
Godziny przyjmowania interesantów:
Poniedziałek - 7.30 – 15.30
Wtorek - 7.30 - 16.00
Środa- 7.30 – 15.30
Czwartek - 7.30 – 15.30
Piątek - 7.30 – 15.00
Rejestracja bezrobotnych w Dziale Ewidencji, Świadczeń i Informacji
Poniedziałek - 7.30 – 15.00
Wtorek - 7.30 - 15.30
Środa- 7.30 – 15.00
Czwartek - 7.30 – 15.00
Piątek - 7.30 – 14.30