Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na zadanie pn. dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego - Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na zadanie pn. dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Przeworsk, dnia 24.06.2025 r.
Nr PO.264.6.2025
Zamawiający:
Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
Realizując zamówienie o wartości nie przekraczającej kwoty o której mowa
w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp
Z A P R A S Z A M Y
do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.:
,,dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego”
1. Opis sposobu przygotowania oferty cenowej:
-
- Należy ją złożyć pisemnie w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie.
- Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz wskazać nazwę zadania, z dopiskiem ,,nie otwierać przed terminem otwarcia ofert cenowych”.
- Cenę oferty należy ustalić w złotych polskich (PLN) cyfrowo i słownie z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
- Ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
- Ma obejmować całość zamówienia.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia
3. Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy
4. Warunki udziału w postępowaniu*
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. nie dotyczy
2) posiadania wiedzy i doświadczenia tj. nie dotyczy
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj. nie dotyczy
4) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. nie dotyczy
5) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. nie dotyczy
W celu potwierdzenia spełnienia wyżej opisanego warunku Wykonawca przedłoży uzupełniony wykaz nie dotyczy według załącznika nr nie dotyczy do zaproszenia.
Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających, że wykazane w wykazie usługi/dostawy/roboty budowlane*, zostały wykonane należycie.
5. Przy wyborze oferty cenowej do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena - 100%
Inne - ………..%
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców uzupełnień i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert cenowych.
6. Oferta cenowa ma zawierać następujące dokumenty:*
-
- Formularz oferty cenowej (w załączeniu)
-
Kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Wykaz wykonanych usług (w załączeniu)- Kserokopię następujących dokumentów: nie dotyczy
- …………………………………………………………………
- ………………………………………………………………….
- ………………………………………………………………….
(w tym miejscu należy podać wymagane dokumenty, które mają weryfikować wykonawcę składającego ofertę – np.: KRS, ZUS, US, inne dokumenty, które mogą mieć wpływ na wybór wykonawcy).
6.5 W przypadku braku w ofercie cenowej wymaganego dokumentu zamawiający zwróci się jednorazowo o jego uzupełnienie w wyznaczonym terminie. W sytuacji nie uzupełnienia dokumentu oferta cenowa zostanie odrzucona.
7. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie cenowej :
7.1 W cenę oferty cenowej należy wliczyć:
a) wartość usługi/dostawy/roboty budowlanej* określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT
7.2 Zamawiający wybierze ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans zastosowanych kryteriów.
7.3 W przypadku niemożności wyboru oferty z uwagi na jednakową punktację, zamawiający zwróci się z wnioskiem o złożenie ofert dodatkowych.
8. Miejsce i termin złożenia oferty cenowej:
8.1 Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 07.07.2025 r., do godz. 10.00 zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego: Przeworsk, ul. Jagiellońska 10; V piętro – sekretariat, pok. 516
8.2 Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy.
8.3 Wykonawca może wprowadzać zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę cenową przed terminem upływu jej składania.
9. Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej:
9.1 Otwarcie ofert cenowych nastąpi w dniu 07.07.2025 r., o godz. 10.15
w siedzibie Zamawiającego w Przeworsku, ul. Jagiellońska 10, V piętro, pokój 515
10. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
10.1 W zakresie przedmiotu zamówienia – Dariusz Bondyra tel. 16-6488428 w. 28
10.2 W zakresie realizacji procedury – Elżbieta Mazur tel. 16-6488428 w. 24
10.3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazywania informacji i oświadczeń elektronicznie, pisemnie lub faksem.
11. Strona internetowa Zamawiającego: przeworsk.praca.gov.pl na której zamieszczone jest zaproszenie do składania ofert cenowych wraz z załącznikami.*
12. Informacje dotyczące zawierania umowy:
12.1 Niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje wszystkich, którzy złożyli oferty w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu i/lub skierowane zaproszenie, o dokonanym wyborze, a wybrany wykonawca – o miejscu i terminie zawarcia umowy.
12.2 W przypadku upublicznienia zaproszenia do składania ofert na stronie internetowej zamawiającego informacja o dokonanym wyborze zostanie również zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego tj. przeworsk.praca.gov.pl.
12.3 W sytuacji gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zamawiający może zamknąć postępowanie lub podjąć rokowania z wykonawcą, którego oferta była najkorzystniejsza
12.4 Zamawiający może unieważnić prowadzone przez siebie postępowanie bez podania przyczyn.
* jeżeli dotyczy
W załączeniu:
1. opis przedmiotu zamówienia
2. wzór druku dla „oferty cenowej”
3. wzór umowy
4. klauzula RODO
-
Załączniki
-
Zaproszenie.pdf 1191 KB
-
Opis przedmiotu.pdf 607 KB
-
Oferta.doc 34 KB
-
Umowa - wzór.pdf 290 KB
-
Klauzula informacyjna.pdf 348 KB
- 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 53.773,70 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia
Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.
Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
ul. Jagiellońska 10
37-200 Przeworsk
woj. podkarpackie
NIP: 794 12 51 583
REGON: 650959908
telefon: +48 16 648 84 28
+48 16 648 80 12
+48 16 648 83 76
adres doręczeń elektronicznych eDoręczenia: AE:PL-91627-62786-VRRBA-15
adres skrytki ePUAP: /hg00o3dh6k/SkrytkaESP
e-mail: rzpz@praca.gov.pl
faks: wew. 27
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek - 7.30 – 15.30
Wtorek - 7.30 - 16.00
Środa- 7.30 – 15.30
Czwartek - 7.30 – 15.30
Piątek - 7.30 – 15.00
Godziny przyjmowania interesantów:
Poniedziałek - 7.30 – 15.30
Wtorek - 7.30 - 16.00
Środa- 7.30 – 15.30
Czwartek - 7.30 – 15.30
Piątek - 7.30 – 15.00
Rejestracja bezrobotnych w Dziale Ewidencji, Świadczeń i Informacji
Poniedziałek - 7.30 – 15.00
Wtorek - 7.30 - 15.30
Środa- 7.30 – 15.00
Czwartek - 7.30 – 15.00
Piątek - 7.30 – 14.30