Опубліковувач

Informacja ETR

Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku,  inaczej urząd, znajduje się w Przeworsku przy ulicy Jagiellońskiej 10.
 
Urząd otwierany jest w poniedziałek, środę i czwartek o godzinie 7:30 a zamykany o 15:30,

Wtorek o 7:30 do 17:00, Piątek 7:30 do 14:30
 
Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku obsługuje mieszkańców miasta Przeworsk oraz gmin Adamówka, Gać, Przeworsk, Kańczuga, Zarzecze, Tryńcza, Sieniawa, Jawornik Polski.

 
Budynki urzędu jest częściowo przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
 
Wejście główne jest dostosowane dla osób na wózkach.
 
Pomożemy Ci zarejestrować się w urzędzie.

Po zarejestrowaniu uzyskasz ubezpieczenie zdrowotne.

Pomożemy Ci znaleźć pracę i zawód.

Pomożemy Ci zaplanować karierę zawodową.

Pomożemy Ci zorganizować szkolenie, staż i inne formy wsparcia.

Pomożemy Ci w poszukiwaniu odpowiednich kandydatów do pracy.

Pomożemy Ci przygotować  i wypełnić wnioski.
 
Możesz załatwić sprawy w Urzędzie na kilka sposobów:

·przyjść do urzędu i spotkać się z pracownikiem,

·napisać pismo i wysłać je na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk

·napisać pismo i wysłać je na adres mailowy: rzpz@praca.gov.pl

·napisać pismo i wysłać je na adres skrzynki ePUAP: /hg00o3dh6k/SkrytkaESP

·zadzwonić pod numer telefonu: +48 166488428

·wysłać fax pod numer: +48 166488428 wewn. 27