W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Informacja o Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworsku w tekście łatwym do czytania (ETR) - Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
Informacja o Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworsku w tekście łatwym do czytania (ETR)
Informacja o Powiatowym Urzędzie Pracy w Przeworsku w tekście łatwym do czytania (ETR) - Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
Публикатор
Informacja ETR
Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku, inaczej urząd, znajduje się w Przeworsku przy ulicy Jagiellońskiej 10.
Urząd otwierany jest w poniedziałek, środę i czwartek o godzinie 7:30 a zamykany o 15:30,
Wtorek o 7:30 do 17:00, Piątek 7:30 do 14:30
Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku obsługuje mieszkańców miasta Przeworsk oraz gmin Adamówka, Gać, Przeworsk, Kańczuga, Zarzecze, Tryńcza, Sieniawa, Jawornik Polski.
Budynki urzędu jest częściowo przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wejście główne jest dostosowane dla osób na wózkach.
Pomożemy Ci zarejestrować się w urzędzie.
Po zarejestrowaniu uzyskasz ubezpieczenie zdrowotne.
Pomożemy Ci znaleźć pracę i zawód.
Pomożemy Ci zaplanować karierę zawodową.
Pomożemy Ci zorganizować szkolenie, staż i inne formy wsparcia.
Pomożemy Ci w poszukiwaniu odpowiednich kandydatów do pracy.
Pomożemy Ci przygotować i wypełnić wnioski.
Możesz załatwić sprawy w Urzędzie na kilka sposobów:
·przyjść do urzędu i spotkać się z pracownikiem,
·napisać pismo i wysłać je na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk
·napisać pismo i wysłać je na adres mailowy: rzpz@praca.gov.pl
·napisać pismo i wysłać je na adres skrzynki ePUAP: /hg00o3dh6k/SkrytkaESP